پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۲۱
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه، از توزیع ۳۵ تن برنج و شکر تنظیم بازار در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس تخم افشان با اشاره اینکه دولت مردمی به توجه ویژه به موضوع عرضه کالای تنظیم بازار دارد، اظهار داشت: با هدف حمایت از اقشار کم برخوردار، تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای اساسی به دستور رئیس جمهور محترم و با پیگیری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، کالای تنظیم بازار به صورت مستمر وارد بازار استان می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه از توزیع ۳۵ تن برنج و شکر دولتی در گناوه خبر داد و افزود: ۲۵ تن برنج و ۱۰ تن شکر تنظیم بازار از ساعت ۹ صبح ۲۹ اسفندماه جاری با قیمت مصوب هر کیسه برنج ۱۸۵ هزار تومان و هر کیلو شکر ۱۵ هزار و ۳۰۰ تومان طبق لیست عاملین مورد تأیید بسیج اصناف در شهرستان گناوه توزیع خواهد شد.

وی به ادامه روند توزیع کالای تنظیم بازار در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: لیست عاملین توزیع برنج و شکر در شهرستان گناوه برای تسهیل خرید مردم در فضای مجازی منتشر شده است.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز شهرستان گناوه تقاضا داریم به اندازه نیاز خرید کنند تا توزیع عادلانه اقلام بین مردم به بهترین شکل انجام شود چرا که تخصیص و توزیع کالاهای تنظیم بازار در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه‌دار خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر