پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۲۲
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار گناوه عصر شنبه در این برنامه اظهار داشت: کار کردن با در نظر گرفتن رضای خدا ارزشمند است و باید خدمت رسانی‌های به مردم با توجه ویژه به نظارت خدا بر همه اعمال و در جهت کسب رضای الهی باشد.

محمد تقی صفری با تقدیر از زحمات مدیر پیشین رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و آرزوی توفیق برای مدیر جدید افزود: مردم داری، تواضع و فروتنی در برابر مردم، خدمت بی منت، حفظ سلامت نفس، داشتن برنامه و تقویم کاری، مدارا و تعامل با همکاران، هماهنگی با مسئولان شهرستان، توجه ویژه به مردم به ویژه اقشار مستضعف در دستور کار مدیر جدید این اداره قرار گیرد.

وی بیان کرد: با ایجاد وحدت رویه و همدلی بین نیروها کارها و وظایف محوله را پیش ببرید و کارهای خوب را تشویق کنید.

صفری تصریح کرد: تلاش‌های مدیر جدید که از نیروهای پرتلاش این اداره است، باید از امروز بیشتر از قبل باشد و با حضور میدانی و با بهره گیری از خرد جمعی در انجام امور همت مضاعف داشته باشد.

وی گفت: مستند سازی فعالیت‌های انجام شده و انعکاس فعالیت‌ها در رسانه‌ها برای اطلاع و آگاهی مردم مد نظر قرار گیرد و به موقع اطلاع رسانی شود.

در این آئین با حضور معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تلاش‌های حسن غلامی رئیس پیشین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه تقدیر و کریم صفایی به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر