يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۵۲
يکشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶

فکرشهر: معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی از ۲۸ نفر از ملوانان و کارکنان کشتی تجاری اماراتی که صبح پنجشنبه در آب‌های خلیج‌فارس در نزدیکی عسلویه غرق شده بود، عیادت کرد.

به‌گزارش فکرشهر از صداوسیما، کشتی تجاری امارات متحده عربی با ۳۰ سرنشین و بار خودرو، راهی عراق بود که صبح پنجشنبه در ۳۵ مایلی عسلویه موتورش از کار افتاد و گرفتار طوفان در خلیج‌فارس شد. شناور‌های ناجی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با وجود وضعیت بد دریایی به یاری سرنشینان شناور شتافتند و توانستند ۲۸ نفر از ملوانان و کارکنان آن را زنده نجات دهند. 
 
جست‌و‌جو برای یافتن دو نفر باقی‌مانده ادامه دارد. مسئولان بنادر و دریانوردی اعلام کردند که پس پایش‌های بسیار، این دو جسد در آب‌های سرزمینی ایران یافت نشده‌اند و به‌دلیل موج‌های شدید امکان ورود جسد‌ها به آب‌های دیگر کشور‌های خلیج‌فارس وجود دارد که درخواست جست‌وجو به آن کشور‌ها داده شده است.
 
نجات‌یافتگان شناور اماراتی در هتل فرودگاه بین‌المللی عسلویه اقامت داده شدند و نیرو‌های درمانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس آنان را معاینه و مداوا کردند. مراقبت بهداشتی و درمانی همچنان ادامه دارد.
 
سرنشینان شناور اماراتی اهل هند، پاکستان، سودان، اتیوپی، تانزانیا و اوگاندا هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر