چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۲۸۹
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۶

فکرشهر: گناوه-ایرنا- در نخستین روز فروردین ۱۴۰۱ ، مسئولان ستاد خدمات سفر گناوه از مسافران وگردشگران نوروزی که به این شهرستان سفر کرده اند در آیینی استقبال کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا،  این آئین که در میدان ورودی شهر (بسیج) گناوه برگزارشد، مسئولان ستاد خدمات سفر ضمن خوش آمدگویی و تبریک سال نو به هموطنان با  بسته های فرهنگی که توسط شهرداری مهیا شده بود، از آنها به گرمی پذیرایی و استقبال کردند.

دبیر ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه گفت: شهرستان گناوه به لحاظ دارابودن موقعیت تجاری و گردشگری در کشور شناخته شده است و در طول سال هموطنان زیادی این دیار را برای سفر به خصوص در نوروز انتخاب می کنند.

حمزه بهاگیر اظهارکرد: ستاد خدمات سفر تمام توان و تلاش خود را برای خدمات رسانی و پذیرایی هر چه بهتر و شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی بکار بسته و تلاش می شود با خاطره ای خوش این دیار را ترک کنند.

                                  

وی افزود: براساس دستورالعمل ستاد خدمات سفر با موضوع ” مدیریت و برنامه ریزی سفرهای مسئولانه در نوروز ۱۴۰۱” که به این اداره ابلاغ شده است، ستاد این شهرستان پس از ۲ سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره فعال و جلسات متعددی برگزار شده است.

 بهاگیر گفت: بمنظور استقبال و خدمات دهی به هموطنان در تعطیلات نوروز،  ۱۲ کمیته تخصصی ستاد خدمات سفر شامل خدمات حمل و نقل، امداد و نجات، انتظامی امنیتی و ترافیک شهری، نظارت و تنظیم بازار، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، اسکان و رفاه، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، بهداشت، سلامت و محیط زیست، اطلاع رسانی، فرهنگی و فضای مجازی تشکیل شده است.

نظرات بینندگان
فرامرز نادرخاني
|
-
|
دوشنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵
سلام ضمنً  عرض تبريك سال نو و تشكر از شهردار محترم و شوراي  شهر فعال گناوه  براي تدارك استقبال از مسافرين نوروزي كه كاري جديد در جهت  نشان دادن روحيه مهمان نوازي مردم خونگرمً و خوب. استان بوشهر است. ارزوي سلامتي و موفقيت روز افزون و بهترين ها را براي مقامات محلي و مردم خوب ان. خطه را دارم. 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر