سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۳۷۴
سه‌شنبه ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در زمینه مدیریت سفرهای نوروزی در استان بوشهر با همکاری دستگاه‌های مربوطه شاهد اقدامات خوبی هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی تسهیلات سفر استان بوشهر اظهار داشت: طی زمستان امسال شش میلیون مسافر وارد استان بوشهر شده و پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز نیز سه میلیون نفر به استان بوشهر سفر کنند.

وی با اشاره به اینکه نبود محدودیت‌های کرونایی باعث شده تا سفرهای نوروزی افزایش یابد خاطرنشان کرد: در استان بوشهر نیز شاهد افزایش سفرها هستیم و شهرهای مختلف استان میزبان سفرهای نوروزی هستند.

استاندار بوشهر با اشاره به بررسی موضوع سفر گردشگران به استان بوشهر در نشست‌های تخصصی بیان کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مختلف برای خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران در استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به حضور پلیس به‌صورت محسوس و گشت نامحسوس در تمام محورهای استان از جمله نقاط پر حادثه و حادثه خیز اضافه کرد: مدیریت ترافیک در شهرهای استان به خوبی در حال انجام است.

محمدی‌زاده با اشاره به استقرار و خدمات‌دهی همه دستگاه‌های امدادی شامل هلال احمر، راهداری و اورژانس افزود: همه مردم و مسئولان با اتحاد زمینه سفر گردشگران با خوبی و خوشی را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: برای اسکان مسافران از همه ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و مدارس استفاده شده و از مردم تقاضا می‌شود در اسکان گردشگران همکاری لازم در اجاره منزل انجام دهند تا مسافران در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر