چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۴۷۹
پنجشنبه ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه گفت: حفظ محیط زیست از مهم‌ترین مسائلی است که با حضور گسترده مسافران در این شهرستان مورد توجه این اداره قرار دارد و نباید غفلتی در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، کامبیز عبداللهی افزود: در این راستا این اداره در اجرای برنامه‌های نوروزی این سازمان برای حفاظت و حراست از محیط زیست، اقدام‌هایی برای شهروندان و گردشگران در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهارداشت: باتوجه به اینکه شهرستان گناوه یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران و مسافران بویژه  در تعطیلات نوروز امسال قرار گرفته است، ترویج فرهنگ حفاظت از محیط زیست در بین هموطنان با جدیت انجام می‌شود.

عبداللهی گفت: همزمان با آغاز نوروز ۱۴٠۱ در بندر گناوه نصب بنر استقبال از مسافران نوروزی در ساحل گناوه همراه با توضیحاتی در ارتباط با جمع آوری پسماند و رعایت کردن مسائل زیست محیطی انجام شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست  گناوه اضافه کرد: در اجرای برنامه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر به مناسبت ایام نوروز همزمان با ارائه آموزش‌های زیست محیطی، توزیع بروشور و عدم پخش زباله در محیط، توزیع کیسه جمع آوری زباله در بین گردشگران و مهمانان نوروزی توسط این اداره  انجام شد.

وی گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری حفاظت شده مانند معرفی پارک ملی، مناطق حفاظت شده، مناطق چهارگانه استان بوشهر نیز از برنامه‌های اجرا شده بین مسافران نوروزی است.

عبداللهی کرد: از همه مسافران و همشهریان که در این ایام از محیط بیرون از خانه و طبیعت برای گذراندن تعطیلات استفاده می‌کنند درخواست داریم  از ریختن زباله و پسماند در طبیعت بویژه در حاشیه جاده‌ها و مسیرهای تردد بیرون شهر پرهیز و به  اولین مکان جمع آوری پسماند منتقل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر