سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از مشارکت 216 خانوار در کلاس‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان بوده و افراد مستضعف و فقیر را زیرپوشش قرار داده است.\n\nوی افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های این اداره است و ارائه آموزش‌های اشتغال‌زایی نیز از راه‌کارهای مهم در ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۱۰۹۵۳
دوشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: رئیس کمیته امداد دشتستان از مشارکت 216 خانوار در کلاس‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رمضان غلامی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد خدمات‌رسان بوده و افراد مستضعف و فقیر را زیرپوشش قرار داده است.

\n\n

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار از اولویت‌های این اداره است و ارائه آموزش‌های اشتغال‌زایی نیز از راه‌کارهای مهم در ایجاد اشتغال است.

\n\n

رئیس کمیته امداد دشتستان از پرداخت مبلغ 850 میلیون ریال به آموزشگاه‌های معتبر در زمینه آموزش فنی و حرفه‌ای جوانان تحت حمایت در دشتستان خبر داد.

\n\n

غلامی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دوره‌های مختلف آموزشی و ایجاد کلاس‌های فنی و حرفه‌ای مورد توجه و تاکید این مجموعه قرار دارد و در سال جاری تعداد 21 آموزشگاه خصوصی در راستای ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همکاری می‌کنند.

\n\n

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، تاکنون دوره‌های مختلف آموزشی در زمینه‌های حسابداری، فناوری اطلاعات و عمران و الکترونیک و مشبک چوب و صنایع دریایی و ... برای مددجویان شهرستان برگزار شده که این دوره‌ها نتایج ارزشمندی در بر خواهد داشت.

\n\n

رئیس کمیته امداد دشتستان از مشارکت 216 خانوار در کلاس‌های تخصصی اشتغال و خودکفایی در دشتستان خبر داد و گفت: در یکسال اخیر تعداد 216 نفر از مددجویان این شهرستان در کلاس‌های تخصصی آموزش‌های مربوطه شرکت کرده‌اند.

\n\n

غلامی یادآور شد: پس از ارائه آموزش‌ها و انجام مراحل تکمیلی آن و اخذ مدارک مربوط به افراد مستعد و جویای کار، تسهیلات وام خودکفایی به این عزیزان ارائه می‌شود که امیدواریم شاهد موفقیت اجرای این طرح باشیم.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر