چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۶۳
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۴

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هشدار داد: بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به حجم بالای مسافر در استان منجر به بروز موج جدید کرونا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده در بازدید از مراکز واکسیناسیون و اسکان مسافران نوروزی شهرستان گناوه افزود: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فضاهای بسته، اماکن گردشگری و تجاری عامل انتقال ویروس کرونا بوده و اگر مردم رعایت نکنند شاهد بحرانی مانند موج ششم خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روزانه شاهد افزایش موارد ابتلا و بستری‌ها در استان هستیم این زنگ خطری برای ورود به پیک هفتم خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تاکید کرد: کاهش درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط هم استانی‌ها و مسافران ما را به سمتی سوق خواهد داد که بعد از پایان تعطیلات نوروزی به سمت افزایش تعداد ابتلاها، بستری‌ها و در نهایت فوتی‌ها برویم.

دکتر ملکی‌زاده با اشاره به اینکه متاسفانه شاهد عدم استفاده مردم از ماسک هستیم گفت: این امر بسیار خطرناک بوده و مردم باید کماکان استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون را برای حفظ سلامت خود به صورت جدی ادامه دهند.

وی توصیه کرد: مسافران حتی‌المقدور اسکان خود را در شهر گناوه قرار نداده و جهت اسکان به شهرها و روستاهایی که از نظر تجمع خلوت‌تر هستند مراجعه کنند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: تمام واکسن‌های موجود در کشور در سبد واکسیناسیون استان بوشهر و شهرستان گناوه موجود است از این رو از تمام هم‌میهنان عزیزی که به این استان مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر