يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۵۷۸
جمعه ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۲

فکرشهر: امام جمعه موقت عسلویه گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، مشکلات مردم در شهرستان عسلویه حل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی بدری اظهار داشت: یکی از سفارشات دین اسلام و پیامبر گرامی ما صله ارحام است. پیامبر فرمودند که ثواب و پاداش صله ارحام سریع‌تر از هر کار خیری به ما می‌رسد و صله رحم شهرها را آباد می‌کند.

وی اضافه کرد: کسی که برای صله رحم با جان و مال در راه خدا تلاش کند پاداش و اجر صد شهید دارد. صله رحم اثر تربیتی دارد و باعث پاکی و زیبایی اخلاق می‌شود. انسانی که صله رحم نمی‌کند پلیدی‌ها در وجود او ظاهر می‌شود.

بدری افزود: امام باقر (ع) فرمود صله ارحام اخلاق را زیبا و رفتار را نیکو می‌کند، عمر را طولانی و مرگ را به تأخیر می‌اندازد، به عمر و مال انسان برکت می‌دهد و بلا را از او دفع می‌کند.

وی تاکید کرد: در ایام عید هستیم دید و بازدید داشته باشیم و به پدر و مادر سر بزنیم و دست بوسشان باشیم و به اقوام و آشنایان و همسایه سر بزنیم و به دیدن آنها برویم.

امام جمعه موقت عسلویه سال جدید را به نمازگزاران تبریک گفت و افزود: ضمن تبریک سال جدید به مسافران نوروزی، امیدواریم این چند روز که در شهرستان حضور دارند به آنان خوش بگذرد.

وی تصریح کرد: از همه مسئولان شهرستان فرماندار تنگستان، سپاه و بسیج عزیز نیروی انتظامی شهرداران دهیاران شوراها شرکت‌ها و همه اداراتی که خدمات سفر را انجام دادند تشکر و قدردانی می‌کنم.

بدری افزود: رهبر و مقتدای ما سال جدید را سال تولید دانش بنیان و اشتغال زایی نامگذاری کردند رهبر عزیزمان چند بار روی کلمه دانش بنیان تاکید فرمودند حمایت‌های فوق‌العاده ایشان از دانشمندان جوان در عرصه‌های دانش بنیان باعث شده بسیاری از ایده‌ها به ارزش افزوده تبدیل شود.

امام جمعه موقت عسلویه روز هشتم فروردین سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به شهرستان عسلویه را تبریک گفت و افزود: این روز یادآور تجلی حماسه عشق دیدار امت با امام در این خطه اقتصادی و انرژی کشور است. استان بوشهر و بالاخص شهرستان عسلویه این سفر تاریخی را فراموش نخواهد کرد تا الان هم از برکات این سفر استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب جمله‌ای تاریخی فرمودند که این دو مرکز تمدن بشری عسلویه و نخل تقی نیازهایی دارد کمک به این نیازها جز جهاد اقتصادی است. چند سال گذشته خیلی از این سفر بهره مند شدیم و تغییراتی به وجود آمده است. برخی مسئولان در آن زمان دنبال چیزهای دیگر بودند و به این فرمایش رهبر انقلاب توجه چندانی نکردند. اگر گوشمان به زبان مبارک ایشان باشد منحرف نمی‌شویم.

بدری گفت: در دولت انقلابی جدید که حضرت آقا هم از عملکرد آن اظهار رضایت کرده‌اند انتظار می‌رود این جمله و فرمایش رهبر انقلاب محقق شود صرف شعار نباشد و ببینند مردم چه نیازهایی دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر