پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۷۰۹
يکشنبه ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۱

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هشدار داد: بی‌توجهی به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با توجه به حجم بالای مسافر در استان منجر به بروز موج جدید کرونا خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، دکتر حسن ملکی‌زاده در بازدید از مراکز واکسیناسیون و اسکان مسافران نوروزی شهرستان گناوه تاکید کرد: کاهش میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی هم استانی‌ها و مسافران ما را به سمتی سوق خواهد داد که بعد از پایان تعطیلات نوروزی به سمت افزایش تعداد ابتلاها، بستری‌ها و در نهایت فوتی‌ها برویم.

وی با اشاره به اینکه استفاده مردم از ماسک بسیار کم شده است، عنوان کرد: این امر بسیار خطرناک است و مردم باید همچنان استفاده از ماسک و انجام واکسیناسیون را برای حفظ سلامت خود به صورت جدی ادامه دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توصیه کرد: با توجه به حجم بالای مسافران در گناوه، مردم در صورت امکان، اسکان خود را در شهر گناوه قرار ندهند و به شهر‌ها و روستا‌هایی که از نظر تجمع خلوت‌تر هستند مراجعه کنند.

وی گفت: تمام واکسن‌های موجود در کشور در سبد واکسیناسیون استان بوشهر و شهرستان گناوه موجود است، از این رو از تمام هم‌میهنانی که به این استان مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر