جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۸۶۶
سه‌شنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹

فکرشهر: رئیس کمیته شهرداری های ستاد خدمات سفر استان بوشهر گفت: در روز گذشته ٦١٣ هزار  تردد در محوزهای ارتباطی این استان ثبت شده که ٢٤ درصد در محور کنارتخته به استان بوشهر با بالاترین میزان و سپس محور پارسیان به عسلویه با ١٨ درصد رتبه دوم را دارد.

به گزارش فکرشهر، هوشنگ رستم پور روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از مجموع ترددها استان فارس با ٢٤/٩ درصد همچنان رتبه اول و اصفهان جایگاه دوم سفرهای استان بوشهر را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآورشد: از ابتدای طرح بیش از هزار نفر در ایام تعطیلات نوروز در مجموعه شهرداریهای استان به مسافرین و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: باتوجه به پیش بینی روند موج دوم سفرهای نوروزی منتهی به ۱۳ فروردین برای اسکان مسافران در پارک ها و بوستان های شهری تعداد کمپ های اقامتی شهرداری های استان بوشهر به ۱۰۷ کمپ افزایش یافت.

رستم پور اظهارداشت: برای تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی به مرکز شهر و جلوگیری از افزایش ترافیک در برخی از شهرها پارکینگ در جواز کمپ های اقامتی ایجاد شده تا مسافران در صورت تمایل بجای استفاده از خودروهای شخصی از تاکسی یا اتوبوس استفاده کنند.

وی گفت:نوروز امسال به عنوان اولین نوروز قرن جدید از اهمیت بالایی برخوردار است و شورای فرهنگ عمومی کشور نیز با توجه به آغاز قرن جدید، شعار «قرن جدید، قرن امید» را تصویب کرده است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر افزود: همواره موضوع سفر در نوروز ۱۴۰۱ دغدغه استاندار بوشهر هست و ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی نیز خواسته و تاکید ایشان است که بر همین اساس همچنان آمادگی لازم برای میزبانی شایسته از مهمانان نوروزی را در این استان‌ داریم.  

 رستم پور اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی مکان‌های پیش بینی شده شهرداریهای استان آماده اسکان مسافرین نوروزی است.

وی گفت: باتوجه به آغاز موج دوم سفرها  مسافران باید مدیریت زمان در سفر داشته باشند تا در روزهای اوج موج دوم سفر در ارائه خدمات مشکلی برای هموطنان پیش نیاید.

رستم پور تصریح کرد: تلاش همکاران دلسوز در شهرداریها برای ایام نوروز قابل تقدیر است و درعین حال تیم های ارزیاب فعال هستند و تا پایان طرح موارد و اقدامات را بررسی و ارزیابی خواهند.

وی گفت: از همه‌ شهرداریها می‌خواهم که از تمام توان خود برای خدمت به مسافران نوروزی استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر