چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۹۹۲۱
چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: دستگیری قاتل شهید ستوان سوم " سید نوید موسوی " از سربازان خدوم انتظامی در بخش امام حسن این شهرستان، بطور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، سرهنگ علی یاری روز چهارشنبه در این ارتباط در گفت وگو با خبرنگاران افزود: : هویت ضارب که دارای سوابق متعدد کیفری است، شناسایی و تلاش‌ها برای دستگیری وی به صورت ویژه ادامه دارد.

وی گفت: سه شنبه شب در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی اینکه یک دستگاه خودرو وانت پراید به صورت مشکوک در خیابانی پارک شده است،  گشت کلانتری بخش امام حسن سریع  برای بررسی موضع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: به محض حضور عوامل انتظامی در صحنه، فردی با اسلحه کلاشینکف  به سمت ماموران تیراندازی کرد و با استفاده از تاریکی شب متواری شد.

وی بیان کرد: بر اثر درگیری گشت انتظامی پلیس با سارق مسلح در بندر امام حسن ، یکی از سربازان به شهادت رسید و یکی از کادر انتظامی  مجروح شد.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: در این حادثه همکار وظیفه ستوان سوم "سید نوید موسوی"  بر اثر اصابت گلوله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ستوان‌یکم انتظامی " جلیل دازه"  به دلیل جراحت وارده به بیمارستان گناوه انتقال یافت و تحت درمان است.

بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر