چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در پی درج یادداشتی در فکرشهر با عنوان « برای خواسته های شخصی خود دشتستان را نا امن نکنید! »، خسرو دهقانی جوابیه ای را برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده است...
کد خبر: ۱۰۹۹۳
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

فکرشهر: در پی درج یادداشتی در فکرشهر با عنوان « برای خواسته های شخصی خود دشتستان را نا امن نکنید! »، خسرو دهقانی جوابیه ای را برای این پایگاه خبری تحلیلی ارسال کرده است.

\n\n

هر چند نگارنده ی یادداشت، در متن خود نوشته بود که خبر خروجی از نشست خصوصی فوق در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر شده و جمله ی « شهرستان دشتستان از لحاظ امنیتی بزرگ ترین شهرستان است و خواهشمندیم شهرستان های جدیدی به وجود آید.» نیز به نقل از آقای دهقانی گفته شده بود؛ و با این که 5 روز تا درج یادداشت فوق، از انتشار اخبار مربوطه و درج سخنان حضار در رسانه های مختلف می گذشت، آقایانی که سخنانی منتسب به ایشان منتشر شده بود، از جمله جناب دهقانی، حرف های خود را تکذیب نکردند و با وجود این که سخن ایشان و لینک خبر در گرو ه های مختلف مجازی و واتس اپی منتشر شد و حتی برخی پاسخگویی نامبرده را خواستار شدند، ایشان هیچ پاسخ و توجیهی برای رفتار خود ارایه ندادند و حالا با ارسال جوابیه ای آن هم پس از 6 روز، کل حرف های منتسب به خود که از آن نشست خارج شده، را کذب خوانده و نشریه ای که کم سابقه و تازه کار نبوده و به گواه کاربران و مستندات از سایت های پربازدید استان بوشهر بوده و همواره سعی نموده منطقی و عادلانه قلم بزند را به «شگردی» برای دست یابی به بازدید متهم می کنند! البته، مخاطبان خود می توانند در این باره قضاوت کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، متن کامل پاسخ ارسالی به این نشریه، بدین شرح است:

\n\n

یادداشتی در تاریخ 31 فروردین در پایگاه خبری فکر شهر تحت عنوان " برای خواسته های شخصی خود دشتستان را نامن نکنید " به قلم نرگس محمد زاده فرد منتشر شد که با خواندن ان حقیقتن متاثر ، متالم و متعجب گردیدم . از این جهت که شالوده این یادداشت تماما بر یک گزاره سراسر کذب مبنی بر نامن کردن دشتستان گذاشته شده است ! برای توضیح در این مورد لازم می بینم چند نکته را به طور مختصر ارایه نمایم .
\n1 . خبرهایی که از ان جلسه از قول سخنرانان از جمله حقیر به فضای مجازی درز کرده کاملن به شکل غیر حرفه ای و ناقص توسط برخی حاضرین در جلسه به طور شتابزده در شبکه های مجازی درج شده و برخی پایگاههای خبری نیز به طور غیر حرفه ای و نابخردانه با بد اخلاقی انها را منبع خبری خود کرده اند
\n2 . اینجانب به شهادت حضار در جلسه به هیچ وجه حرفی از ناامنی دشتستان به میان نیاورده ام . تنها جمله  اینجانب این بوده که  قابلیت و پتانسیل برخی بخش ها برای تبدیل شدن به شهرستان بوده که مطابق کار کارشناسی و قوانین کشوری انجام می شود و امری عادی در تمام نقاط دنیا و از جمله در ایران است که هدف ان   عدالت در توزیع امکانات مادی و معنوی و کاستن از مشکلات منطقه ای است .
\n3. در این یادداشت نویسنده محترم برای منحرف کردن اذهان خوانندگان خود  از یک پارادوکس عجیب هم بهره برده است . از یک سو ایشان اذعان داشته اند که این جانب از حامیان دولت تدبیر و امید بوده و از سوی دیگر مدعی شده اند که اینجانب قصدم لابد زیرسوال بردن دولت در دشتستان است ! تمام دوستانی که اندک اشنایی با حقیر  دارند می دانند از بدو استقرار دولت تدبیر و امید و به خصوص بعداز انتصاب استاندار دولت جدید اینجانب از حامیان جدی اقدامات استاندار جدید بوده و بارها در مطالب ، یادداشت ها و نشست ها و سخنرانی ها به ان اشاره کرده ام .در این صورت  چه طور ممکن است بخواهم اقدامات کارگزاران ان در دشتستان که بسیاری از انها از دوستان و همباوران نزدیک من هستند را زیر سوال ببرم.
\n4 . اینجانب خود یک دشتستانی بوده و به دستستانی بودن خود افتخار می کنم و هدفی جز اعتلای نام ، فرهنگ و توسعه دستستان عزیز ندارم . لذا مطالب نویسنده را صرفا یک سگرد رسانه ای برای دست و پا کردن مخاطب می دانم .
\n5 . نویسنده چند جا مدعی شده اند که اینجانب در پی مطامع شخصی می باشم ! نمی دانم نویسنده با کدام منطق و نیت خوانی به این نتیجه نایل شده اند . تمام دوستانی که اندک اشنایی با روحیه حقیر دارند می دانند که چنین ادعایی جز بک   یک خیالپردازی محض نیست .
\nدر پایان مطلب را با بک توصیه صادقانه و برادرانه پایان می برم . خواهش می کنم به جای گمانه زنی های مبتنی بر گزاره های خلاف واقع و تخریب دیگران برای جلب مخاطب بر محتوای حرفه ای تر گزارش ها و تحلیل های پایگاه خود بیفزایید .
\nایام به کام
\nخسرو دهقانی

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر