جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر 28 میلیارد ریال به شهرداری این شهر بابت عوارض ساخت و ساز بدهی دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد سه شنبه در نشست هم اندیشی با هیات های ورزشی استان بوشهر افزود:بسیاری از شهرداری های کشور تیم های ورزشی را حمایت می کنند ولی در استان بوشهر این مهم به خوبی انجام نشده است.\n\nوی بیان کرد: در راستای حمایت شهرداری بوشهر از ورزش انتظار داریم این میزان بدهی که مربوط به سنوات گذشته است بخشوده شود. 
کد خبر: ۱۱۰۰۳
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: مجموعه ورزشی شهید بهشتی بوشهر 28 میلیارد ریال به شهرداری این شهر بابت عوارض ساخت و ساز بدهی دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد بهروزیان فرد سه شنبه در نشست هم اندیشی با هیات های ورزشی استان بوشهر افزود:بسیاری از شهرداری های کشور تیم های ورزشی را حمایت می کنند ولی در استان بوشهر این مهم به خوبی انجام نشده است.

\n\n

وی بیان کرد: در راستای حمایت شهرداری بوشهر از ورزش انتظار داریم این میزان بدهی که مربوط به سنوات گذشته است بخشوده شود. 

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: از مجموع 50 هزار ورزشکار سازمان یافته این استان 17 هزار نفر بانوان هستند.

\n\n

وی با اشاره به این که دراستان بوشهر 43تعداد هیات ورزشی فعال است یادآورشد: مساحت فضای ورزشی استان بوشهر 900 هزار متر مربع است که 750 هزار متر مربع آن رو باز و مابقی سرپوشیده است.

\n\n

بهروزیان فرد اظهارداشت: به رغم این که در برخی از استان های همجوار شمار رشته های ورزشی مورد حمایت وزارت نفت زیاد است اما دراستان بوشهر صنعت نفت توجه لازم را به ورزش این استان ندارد.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: شهر بوشهر هیچ گونه فضای لازم برای توسعه فضای ورزشی ندارد.

\n\n

بهروزیان فرد یادآور شد: بخشی از زمین مجموعه چند منظوره ورزشی شهید صدوقی بوشهر به یکی از دستگاه های اجرایی در مقطعی بدلیل ضرورت واگذار شد که بازپس گیری آن بستر توسعه فضای ورزشی در مرکز این استان را فراهم می کند.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: پارسال در رشته های مختلف ورزشی پنج اردوی تیم ملی و 15 دوره مسابقات ورزشی سطح کشوری به میزبانی استان بوشهر برگزار شد.

\n\n

وی گفت: استخر سر پوشیده کوثر شهر بوشهر تا اواخر تیرماه و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید بهشتی نیز تا در اردیبهشت ماه جاری به بهره برداری خواهند رسید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر