چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۰۶۶
جمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: مردم همیشه درصحنه ، آگاه و هوشیار ایران اسلامی با شرکت در همه پرسی ۱۲ فروردین ۵۸ ، با رای بیش از ۹۸ درصدی خود، عشق ،ارادت و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساندند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدتقی صفری افزود: روزهای آغازین سال نو و بهار طبیعت ، یادآور ۱۲ فروردین سال ۵۸ و ایام سرنوشت سازی است که با عزم تاریخی مردم مومن، ولایتمدار و بیدار دل این سرزمین، حماسه ای سیاسی رقم خورد و عزت، اقتدار و دلبستگی ملت سلحشور ایران را به استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی جاودانه ساخت.

وی بیان کرد: در  ۱۲ فروردین ۵۸  مردم همیشه در صحنه ، آگاه و هوشیار ایران با انسجام و توکل به خدای مهربان و بهره مندی از دستورات الهی و رهبری حضرت امام خمینی (ره) با شرکت در همه پرسی و با مشارکت حداکثری خود در روزهای آغازین انقلاب قدرت و توان خود را به دنیا نشان دادند.

فرماندار گناوه  اظهارداشت: در سالی که به تدبیر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی سال " تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین  " نامگذاری شده است، مجد ،عظمت ، اتحاد و همدلی ملت شریف ایران اسلامی یکبار دیگر بر همگان نمایان شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر