پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: انتخاب روزی به نام شهرستان دشتستان باید نماد دلاوری، غیرت و گواه و معرف بزرگی مردم دشتستان در سطح ملی باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ نعمت الله غلامپور سه شنبه در نشست کارگروه ویژه تعیین روز دشتستان افزود: مردم دشتستان مردمی بزرگ، با پیشینه تاریخی و فرهنگی روشن همواره در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و اسلام در خط مقدم و پیشرو بوده اند.
کد خبر: ۱۱۰۰۷
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان گفت: انتخاب روزی به نام شهرستان دشتستان باید نماد دلاوری، غیرت و گواه و معرف بزرگی مردم دشتستان در سطح ملی باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ نعمت الله غلامپور سه شنبه در نشست کارگروه ویژه تعیین روز دشتستان افزود: مردم دشتستان مردمی بزرگ، با پیشینه تاریخی و فرهنگی روشن همواره در دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و اسلام در خط مقدم و پیشرو بوده اند.

\n\n

وی یادآور شد: انتخاب روزی که در تاریخ ماندگار باشد و آیندگان و نسل های جوان ما از آن درس گرفته و به آن افتخار کنند باید با نظر کارشناسی شده و نماد عزت، ظلم ستیزی و ولایتمداری همه مردم نقاط شهرستان باشد.

\n\n

غلامپور بیان داشت: مردم دشتستان که دینداری و آزادگی را از بزرگان خود به ارث برده اند در همه عرصه های انقلاب افتخارآفرین بوده اند و هر حماسه ای که در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس از این مردم در دفتر تاریخ این مرزوبوم ثبت شده ماندگار است.

\n\n

وی ایجاد شور و غرور دینی و انقلابی مردم دشتستان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تکریم چهره های شاخص، ارزشی و انقلابی و احیاء یاد نخبگان شهرستان را از مهمترین اهداف نامگذاری روزی به نام دشتستان ذکر کرد.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، فرمانده سپاه دشتستان تصریح کرد: این کارگروه با کار تخصصی و نگاه عمیق فرهنگی پس از بررسی های مختلف و جلسات متعدد روزی را که در خور شان تاریخ و فرهنگ این مردم و معرفی آن به آیندگان باشد، انتخاب خواهد کرد.

\n\n

در این نشست جمعی از مسئولین، نخبگان، فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان دشتستان رخدادهای مهم شهرستان را به عنوان روز دشتستان مطرح وپیشنهاد دادند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر