جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: : معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مناطق زلزله زده دشتی مطلوب است.به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی صبح دوشنبه به منظور بررسی روند پروژه های عمرانی مناطق زلزله زده و عمران شهری شنبه باتفاق و معاون عمرانی فرمانداری دشتی و سرپرست بخشداری شنبه و جمعی از مدیر کل استان از برخی پروژه‌های در دست اجرا بازدید کرد و تذکرات لازم نیز صادر کردند.در این بازدید علی زارعی معاون عمرانی فرمانداری دشتی و سرپرست بخشداری شنبه و طسوج گزارشی کوتاه از وضعیت این پروژه ها عنوان کرد.
کد خبر: ۱۱۰۲
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

فکرشهر: : معاون امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی مناطق زلزله زده دشتی مطلوب است.
به گزارش فکرشهر، شاپور رستمی صبح دوشنبه به منظور بررسی روند پروژه های عمرانی مناطق زلزله زده و عمران شهری شنبه باتفاق و معاون عمرانی فرمانداری دشتی و سرپرست بخشداری شنبه و جمعی از مدیر کل استان از برخی پروژه‌های در دست اجرا بازدید کرد و تذکرات لازم نیز صادر کردند.

در این بازدید علی زارعی معاون عمرانی فرمانداری دشتی و سرپرست بخشداری شنبه و طسوج گزارشی کوتاه از وضعیت این پروژه ها عنوان کرد.

وی افزود: هم اکنون 47 پروژه عمرانی در بخش شنبه و طسوج فعال است و تاکنون تعدادی از پروژه‌ها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

زارعی تصریح کرد: به‌زودی پروژه سالن ورزشی روستای سنا و تعدادی دیگر از مساجد، مدارس، طرحهای هادی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و مراسم سالگرد جانباختگان حادثه دلخراش زلزله فروردین ماه سال گذشته پنج شنبه همین هفته در حسینیه عاشقان ثارالله شهر شنبه برگزار می‌شود.

معاون عمرانی استاندار بوشهر نیز ضمن مطلوب خواندن پیشرفت فیزیکی این پروژه ها خواستار تسریع در آنها شد.

شاپور رستمی در بازدید از پروژه های عمران شهری شنبه از جمله ساختمان شهرداری، تعویض و ادامه بلوار بسیج، احداث خیابانهای جدید الاحداث، گلزار شهدا و قطعه جانباختگان و احداث خیابان ورودی روستای درویشی مطالبی بیان کرد و گفت: شهرداری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با همکاری و مشارکت مردم در اجرای پروژه ها تسریع کنند.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر