چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با ظرفیت سازی های خوبی که در اواخر سال گذشته انجام شد، پهنای باند اینترنت دراین استان افزایش چشمگیری یافت.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدرضا بحرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: هم اینک در نقاطی که اینترنت پرسرعت به مردم ارایه می شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.\n\nوی اضافه کرد: یکی از برنامه های سال جاری تمرکز بر برخی روستاهاست است که تا هنوز نتوانستیم ظرفیت سازی کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۳۷
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹

فکرشهر: مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر گفت: با ظرفیت سازی های خوبی که در اواخر سال گذشته انجام شد، پهنای باند اینترنت دراین استان افزایش چشمگیری یافت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدرضا بحرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: هم اینک در نقاطی که اینترنت پرسرعت به مردم ارایه می شود، از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

\n\n

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های سال جاری تمرکز بر برخی روستاهاست است که تا هنوز نتوانستیم ظرفیت سازی کنیم.

\n\n

بحرانی بیان کرد: دربرخی روستاها نیز هم شبکه سازی و ظرفیت سازی انجام شده که با نصب تجهیزات به بهره برداری خواهدرسید.

\n\n

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر درباره توسعه خدمات نسل 3G تلفن همراه افزود: با توجه به رفتار، سلایق و ذائقه مردم استان وظیفه خود می دانیم تعداد شهرهایی که می توانیم به آنان خدمات نسل نوین یا نسل سوم ارایه کنیم بیشتر شود اما تامین چنین تجهیزاتی قدری دشوار است که درقالب برنامه های شرکت های ارتباطات زیرساخت سیار تعریف می شود.

\n\n

وی اظهارکرد: بندرریگ نیز جزو نقاطی است که برای برخورداری مردم آن از خدمات نسل 3G پیگیری می کنیم.

\n\n

بحرانی، در مورد شبکه های رایتل و ایرانسل گفت: این دو شرکت اپراتورهای مستقل هستند.

\n\n

مدیرعامل مخابرات استان بوشهر در پاسخ سوال خبرنگار ایرنا در باره حذف سیستم نامحدود شبکه اینترتی WiFi گفت: درصورتی که بعضی سرویس ها قطع و اضافه شوند تردید نکنید که اولین اولویت ما رفاه و ارایه خدمات و سرویس دهی مناسب به مردم است.

\n\n

وی افزود: اگر قرار باشد سرویس هایی هم حذف شود، به گونه ای طراحی و برنامه ریزی می کنیم که مردم بهتر از قبل بتوانند استفاده کنند.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر