جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/درگیری هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان دشتستان ادامه دارد؛
فکرشهر: طی روزهای گذشته مزایده واگذاری اماکن ورزشی شهرستان دشتستان برگزار شده و به افراد و هیات های مختلف واگذار شده است. در این بین هیات فوتبال شهرستان دشتستان، نه تنها سالنی برنده نشده است بلکه ...
کد خبر: ۱۱۰۴۱
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶

فکرشهر: درگیری و مشکلات هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان کماکان ادامه دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ادامه درگیری های هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان، کار را به نامه ی اعتراض آمیز به مدیرکل کشاند.

\n\n

طی روزهای گذشته مزایده واگذاری اماکن ورزشی شهرستان دشتستان برگزار شده و به افراد و هیات های مختلف واگذار شده است.

\n\n

در این بین هیات فوتبال شهرستان دشتستان، نه تنها سالنی برنده نشده است بلکه طی چند ماه گذشته، سالن و زمین چمن شماره دو استادیوم تختی که در اختیارشان بوده را نیز به دلایل مختلف از دست داده است.

\n\n

پس از اتمام زمان مزایده، هیات فوتبال دشتستان که درگیری آن ها با نادر آزاده، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مسبوق به سابقه است و با آمدن یکی از اعضای سابق هیات فوتبال به اداره ورزش و جوانان به اوج خود رسیده است نامه ی اعتراضی به بهروزیانفرد، مدیرکل نوشته و خواستار بررسی موضوع گردیده است.

\n\n

محمود سمنانی، رییس هیات فوتبال شهرستان دشتستان معتقد است که زمان برگزاری مزایده به هیات اعلام نگردیده و آن ها از حق خود محروم مانده اند.

\n\n

در بخشی از این نامه آمده است: « علیرغم اعلام آمادگی قبلی هیات فوتبال دشتستان مبنی بر شرکت در مزایده مذکور، متاسفانه افراد هیات های مدنظر خود را طی یک پروسه دوستانه نسبت به شرکت در مزایده فوق تشویق و هدایت نموده که بدینوسیله هیات فوتبال دشتستان خود را دراین خصوص محق دانسته و ... ».

\n\n

تصویر نامه ی ارسالی هیات فوتبال به مدیرکل ورزش و جوانان که در اختیار فکرشهر قرار گرفته است در ادامه نشان داده شده است.

\n\n

\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر