پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور استاندار بوشهر، مجهزترین درمانگاه استان بوشهر در شهرستان تنگستان افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، امام جمعه اهرم ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح درمانگاه بزرگ شهرستان تنگستان اظهار داشت: این درمانگاه می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان تنگستان داشته باشد و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات آن باشیم.\n\nحجت‌الاسلام عیسی راستگو خواستار گسترش و توسعه تجهیزات این بیمارستان شد و ادامه داد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی تنگستان اکنون نیمه فعال است که امیدواریم شاهد توسعه آن باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۴۵
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: با حضور استاندار بوشهر، مجهزترین درمانگاه استان بوشهر در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، امام جمعه اهرم ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح درمانگاه بزرگ شهرستان تنگستان اظهار داشت: این درمانگاه می‌تواند نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان تنگستان داشته باشد و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات آن باشیم.

\n\n

حجت‌الاسلام عیسی راستگو خواستار گسترش و توسعه تجهیزات این بیمارستان شد و ادامه داد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی تنگستان اکنون نیمه فعال است که امیدواریم شاهد توسعه آن باشیم.

\n\n

وی با اشاره به راه‌اندازی اورژانس، درمانگاه و آزمایشگاه بیمارستان ۳۲ تختخوابی تنگستان، ادامه داد: راه‌اندازی دیگر بخش‌های این بیمارستان از خواسته‌های مردم است که امیدواریم شاهد تحقق آن باشیم.

\n\n

امام جمعه اهرم خواستار ایجاد و راه‌اندازی بخش زنان و زایمان و همچنین اتاق عمل در بیمارستان تنگستان شد و بیان داشت: تکمیل بیمارستان تنگستان می‌تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت درمانی داشته باشد.

\n\n

درمانگاه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ساخته شد

\n\n

فرماندار شهرستان تنگستان نیز در این آئین اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی از سوی دولت برای توسعه بخش سلامت صورت گرفته است که می‌توان به توسعه زیرساخت‌ها و همچنین افزایش خدمات درمانی و کاهش هزینه‌ها اشاره کرد.

\n\n

غلامرضا ترک‌زاده با اشاره به تجهیز مراکز درمانی و توسعه درمانگاه‌های شهرستان تنگستان، اضافه کرد: درمانگاه شهید رجایی اهرم تنگستان با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ساخته شده است که از بزرگترین و مجهزترین درمانگاه‌های استان است.

\n\n

به نوشته ی مهر، وی به افزایش دو برابری اعتبارات عمرانی شهرستان تنگستان در سال گذشته اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: طرح‌های بسیار مهمی در شهرستان تنگستان اجرا شده است که حاصل اجرای این طرح‌ها، افزایش رضایت‌مندی مردم بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر