جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۴۶۱
پنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم حضور همه مسئولان و مدیران در میدان گفت: مسئولان باید نگاهی بلند داشته باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری چهارشنبه‌شب در نشست با مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: در حوزه تولید محصولات باید یک آسیب‌شناسی مناسب صورت گیرد و مشخص شود که نقاط ضعف و قوت در این عرصه کجا است.

وی با تاکید بر آمایش دقیق کشور و تدوین یک بانک اطلاعاتی دقیق از ظرفیت‌ها، مسائل، مشکلات، فرصت‌ها و تهدیدها اضافه کرد: باید یک سند راهبردی متناسب با ظرفیت استان و در سطح کلان ملی تدوین شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات و نیروی انسانی باید مبتنی بر این آمایش‌های دقیق باشد افزود: باید به جای تصمیمات مقطعی اقدامات اساسی برای بهبود وضعیت در نقاط مختلف کشور انجام شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از هزینه‌کردها باعث توسعه و پیشرفت نشده است خاطرنشان کرد: باید هم اشتغال ایجاد کنیم و هم مشکلات اقتصاد کشور را رفع کنیم و نیازهای کشور را تأمین کنیم.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه اقتصاد کرانه‌ای در کشور ما به خوبی مد نظر قرار نگرفته است گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار زیادی در اقتصاد دانش‌بنیان، علم و فناوری، دولت الکترونیک و… دارد که باید مورد توجه باشد.

وی بر لزوم تعیین افق‌های بلند مدت و پرهیز از حرکت‌های هیجانی تاکید کرد و ادامه داد: جوانان ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند که اگر به آنها توجه کنیم هم حال ما و هم آینده ما بهتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اضافه کرد: در استان بوشهر آماده هستیم که با همکاری نهادهای مختلف در راستای محرومیت‌زدایی و دستیابی به توسعه و پیشرفت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه مسئولان باید نگاهی بلند و دانشی به مسائل مختلف داشته باشند، تصریح کرد: همه مدیران و مسئولان در جایگاه‌های مختلف باید حضور میدانی در صحنه داشته باشند و کلان‌نظر باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر