پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: پارک جنگلی 70 هکتاری در بردخون احداث می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی کشاورز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری بردخون از مدت‌ها پیش برای ایجاد و راه‌اندازی پارک ساحلی در ساحل  دریا و خورخان بردخون فعالیت‌های  مستمری داشته است که انتظار می‌رود پس از پایان مراحل پیگیری و کسب مجوز شاهد ایجاد پارک ساحلی در خورخان بردخون باشیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۰
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۳

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بردخون گفت: پارک جنگلی 70 هکتاری در بردخون احداث می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی کشاورز در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری بردخون از مدت‌ها پیش برای ایجاد و راه‌اندازی پارک ساحلی در ساحل  دریا و خورخان بردخون فعالیت‌های  مستمری داشته است که انتظار می‌رود پس از پایان مراحل پیگیری و کسب مجوز شاهد ایجاد پارک ساحلی در خورخان بردخون باشیم.

\n\n

وی با بیان اینکه زمین ساختمان شهرداری و پارک ولایت به صورت اجاره‌ای در اختیار شهرداری بردخون قرار گرفته است، گفت: اجاره زمین‌های مذکور تاکنون پرداخت  نشده است، اما با پیگیری‌های شورای اسلامی و شهردار سابق و شورا و شهردار فعلی کار تملک این اراضی مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

\n\n

کشاورز افزود: با پیگیری‌های شورا و شهرداری بردخون و حسن نیت و همکاری  محیط  زیست، فرمانداری، استانداری و مردم منطقه کار واگذاری زمین 70 هکتاری برای احداث پارک جنگلی در بردخون مراحل پایانی را طی می‌کند که پس از انجام  این مراحل به زودی پارک مذکور احداث و در اختیار مردم خوب بردخون قرار می‌گیرد.

\n\n

رئیس شورای شهر بردخون با اشاره به وجود گرد و غبارهای فراوان در منطقه، ایجاد این پارک را در کنترل گرد و غبار و ریزگردها مؤثر دانست و خواستار مشارکت همه مسئولان و مردم در راه‌اندازی این پارک بزرگ در بردخون شد.

\n\n

وی از همراهی مردم و مسئولان تقدیر و بر تعامل و مشارکت همگانی در پیشبرد اهداف و رفع مشکلات شهر تأکید کرد.

\n\n

منبع:فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر