سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۳۸
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناور حامل کالای قاچاق درآب‌های استان خبر داد و گفت: در این زمینه شناور حامل ۱۴.۲ میلیارد تومان کالای قاچاق در بندر دلوار تنگستان توقیف شد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، سرهنگ ستاد یدالله شرفی با اشاره به اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی در برخورد با قاچاق در خلیج‌فارس اظهار داشت: تمامی سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس تحت رصد شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

وی برخورد قاطع با قاچاق را در اولویت برنامه‌ها دانست و بیان کرد: در برخورد با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات داخلی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر همکاری ساحل‌نشینان و مرزداران استان در راستای مأموریت نیروهای مرزبانی را ستود و افزود: عزم مرزبانان در راستای مقابله با قاچاق در حوزه مرزی استان جدی است.

شرفی تأکید کرد: با تمام توان با پدیده قاچاق با امکانات الکترونیکی و اپتیکی و نیز اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی برخورد قانونی می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی و توقیف شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان خبر داد و گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان بوشهر موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق را در بندر دلوار استان بوشهر را توقیف کنند.

وی خاطرنشان کرد: از این لنج باری کالاهایی شامل لوازم خانگی کره‌ای، تلویزیون، مقادیر زیادی لوازم آرایشی، دستگاه نقشه‌برداری ، پوشاک پتو و سایر اقلام کشف شد.

شرفی ارزش کالاهای قاچاق از  این شناور را 14.2 میلیارد تومان دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر