چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۶۵۷
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: ۳۰ درصد کارکنان شهرداری‌های استان بوشهر تحصیلات کارشناسی و بالاتر دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، هوشنگ رستم پور شهیدی شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ارتقای سطح شغلی کارکنان شهرداری‌های استان بوشهر پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و موافقت شورای راهبری توسعه مدیریت شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور طرح مسیر ارتقای شغلی سطوح کارشناسی ارشد، خبره و عالی در شهرداری‌های این استان عملیاتی می‌شود.

رستم‌پور افزود: برابر مصوبه ابلاغ شده تشکیل هیئت ممیزه در استانداری‌ها برای بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولان در شهرداری‌های با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر تا سطح ارشد و خبره شامل معاون هماهنگی امور عمرانی استان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان و یک شهردار به انتخاب شهرداران استان و نیز یک نفر از اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی است‌.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر بیان کرد: اکنون استان بوشهر در آخرین مراحل اجرایی برای انتخاب نماینده شهرداران است.

رستم پور شهیدی ادامه داد: این هیأت ممیزه پس از پایان رسیدگی و اجرای قانون ایثارگران تا اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تشکیل هیئت ممیزه برای بررسی و تصویب ارتقا شغلی مشمولان در شهرداری‌های سراسر کشور در سطح عالی در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ترکیب اعضای مشخص برابر مصوبه است.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر افزود: در مجموع چهار هزار و ۹۱۴ نفر در شهرداری‌های استان بوشهر مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند که حدود ۳۰ درصد تحصیلات کارشناسی و بالاتر دارند.

وی عنوان کرد: اجرای احکام افرادی که با طرح مزبور تطبیق وضع داده می‌شوند، از تاریخ استحقاق آنان برای بهره‌مندی از مزایای طرح است که هیئت ممیزه با رعایت سایر مقررات مربوط تعیین و برای ارتقا به سطوح بالاتر حداقل چهار سال باید در هر سطح توقف داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر