پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۸۲۶
سه‌شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۳

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: جهاد تببین که رهبرمعظم انقلاب بر آن توصیه و تاکید وافر دارند، نقش اثرگذاری در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد تبیین را یک وظیفه شرعی، فوری و واجب عینی دانستند و کسانی که دل در گرو انقلاب، نظام و ولایت دارند باید در تحقق و تقویت این امر مهم همت مضاعف کنند.

وی اظهارداشت: همه ما تحقق منویات رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم و باید خودرا آماده و مجهیز کنیم و به عنوان یک چراغ و مشعل هدایت برای بازگوکردن دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برداریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی گناوه  گفت: باید با شناخت به روز شبهات موجود در جامعه و با مدنظر قرار دادن بایدها و  نبایدهای جهاد تبیین، به این مهم پرداخته و افکار جامعه را از القائات و خطورات مسموم و آلوده پاک و مبرا سازیم.

وی ادامه داد:  مهم‌ترین بایدها  در بحث تبیین برخورداری از منطق قوی و استدلال مستحکم در دفاع از اسلام و نظام و دستاوردهای انقلاب بوده و اساسی‌ترین نبایدها  در این زمینه، پیراسته بودن آن از بی اخلاقی‌ها، دروغ، دشنام و تهمت است.

رکنی حسینی افزود:  انقلاب اسلامی در این برهه در محاصره جنگ رسانه ای دشمن قرار گرفته است و ضرورت دارد که در مقابله با این ترفند نسبت به جهادتبیین که یک واجب فوری و عینی است جامه عمل بپوشانیم.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: باتوجه به اینکه دشمن از طریق امپراطوری رسانه ای درصدد القای ناکارآمدی های داخلی و ایجاد ناامیدی و عملیات روانی در بین مردم است، برای مقابله و مواجهه با آنها احتیاج به مهارت های روزآمد و هنری کارآمد و خلاقیت دارد.

وی افزود: در این راستا باید از تریبون ها، فضای مجازی و رسانه ای، خلاقانه و هنرمندانه  و تولید محتوا به روشنگری وبازگو کردن دستاوردهای انقلاب  و دوران ظلم و  ناکارآمدی حکومت  ستمشاهی به نسل نوجوان و جوان جامعه بپردازیم.

رکنی حسینی بیان کرد: خدمات و دستاوردهای چهار دهه انقلاب را نباید نادیده بگیریم و اگر بدین گونه عمل کردیم بطور قطع ظلم و اجحاف به انقلاب است.

امام جمعه گناوه با بیان اینکه قرارگاه جهاد تبیین در این شهرستان تشکیل می شود، گفت: در جهاد تبیین باید گروه‌های هدف را محدود نکنیم و آنها را توسعه دهیم.

وی افزود:نقش رسانه در ایجاد و عمل به تکلیف و رشد جامعه موثر است و باید در تقویت و  توسعه جهاد تبیین ایفای نقش کرده و دستاوردها و خدمات چهار دهه انقلاب را در این شهرستان به صورت گسترده روشنگری و اطلاع رسانی کنند.

وی به شعار امسال اشاره کرد و گفت: اگر رهبری امسال را سال " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " نامگذاری کرده است همه باید پای کار بیاییم و از جلسه بدون عمل و بنر زدن بپرهیزیم.

رکنی حسینی بر حرمت نگه داشتن ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اظهارداشت: تظاهر به روزه خواری خلاف شرع و جرم است و معنا ندارد و متولیان امر از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید با چنین افرادی برخورد کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) گناوه گفت:  همانگونه که مردم غیور و سلحشور ایران در دوران دفاع مقدس مقابل دشمن تا دندان مسلح جنگیدند در این برهه نیز همانند آن دوران باید در برابر امیراطور رسانه ای دشمن جهاد الهی کنیم.

سرهنگ شهسوار حاجی پور افزود: در این برهه که  دشمنان با بکارگیری امپراطور رسانه ای می‌خواهند با تحریف واقعیت‌های انقلاب اسلامی، حقیقت را وارونه جلوه دهند و مردم را ناامید کنند، وظیفه بسیار بزرگی در جهاد تبیین بر دوشمان است و ضرورت دارد در این زمینه  به روشنگری و معرفی دستاوردهای انقلاب در تمام عرصه ها بپردازیم و  دوران تاریک و ظلم حکومت پهلوی را تشریح کنیم.

وی بیان کرد: برای جهاد تبیین که دستور رهبر معظم انقلاب است باید همانند دوران دفاع مقدس که مردم ایران جان خودرا برای دفاع از میهن و اسلام فدا کردند ،  آبرو بگذاریم و مقابله توطئه های زیرکانه دشمن ایستادگی کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر