جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شورای فرماندهی سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان با فرماندار شهرستان دیدار نمودند.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش این نهاد در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : بسیج نهادی مردمی با ظرفیت بالا و ارزشمندی است که با برنامه ریزی مناسب می توان در توسعه و آبادانی دشتستان بیشتر از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸
يکشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: شورای فرماندهی سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان با فرماندار شهرستان دیدار نمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرماندار دشتستان در این دیدار ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقش این نهاد در دفاع از میهن و انقلاب اسلامی پرداخت و گفت : بسیج نهادی مردمی با ظرفیت بالا و ارزشمندی است که با برنامه ریزی مناسب می توان در توسعه و آبادانی دشتستان بیشتر از آن استفاده کرد.

\n\n

دکتر ارسلان زارع در بخشی دیگر از سخنان به پرهیز از جانبداری در جریان انتخابات هفتم اسفند تاکید نمود و خواستار زمینه سازی برای اعتماد بیشتر مردم و حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد .

\n\n

سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان نیز گفت : ما همچنان در سالی که مزین به عنوان سال دولت و ملت ، همدلی و هم زبانی است ، آمادگی داریم تا از ظرفیت بسیج در جهت حل مشکلات مردم شهرستان استفاده کنیم .

\n\n

وی افزود : بسیج در سال گذشته با همکاری مردم و مسوولین فعالیت های خوبی داشته و این امید را داریم که امسال بیش از پیش در انجام همه برنامه ها بویژه برنامه های فرهنگی موفق تر باشیم .

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر