جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهرگفت: امسال به زيرساخت‌هاي فرهنگي مددجويان کميته امداد استان بوشهر توجه ويژه‌اي شده به‌گونه‌اي که شاخص‌هاي فرهنگي، معنوي و ديني خانواده‌ها ارتقا مي‌يابد.به گزارش فکرشهر ، فريد محبي در جمع کارکنان کميته امداد استان بوشهربا بيان اينکه پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب اسلامي هدف‌مند نام‌گذاري مي‌شود اظهار کرد: شعاري که هرسال از سوي رهبر انقلاب اسلامي انتخاب مي شود اين تنها يک نام و شعار نيست بلکه هدفي است که مردم و مديران بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند که تا پايان سال اين هدف محقق شود.
کد خبر: ۱۱۰۹
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان بوشهرگفت: امسال به زيرساخت‌هاي فرهنگي مددجويان کميته امداد استان بوشهر توجه ويژه‌اي شده به‌گونه‌اي که شاخص‌هاي فرهنگي، معنوي و ديني خانواده‌ها ارتقا مي‌يابد.

به گزارش فکرشهر ، فريد محبي در جمع کارکنان کميته امداد استان بوشهربا بيان اينکه پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب اسلامي هدف‌مند نام‌گذاري مي‌شود اظهار کرد: شعاري که هرسال از سوي رهبر انقلاب اسلامي انتخاب مي شود اين تنها يک نام و شعار نيست بلکه هدفي است که مردم و مديران بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشند که تا پايان سال اين هدف محقق شود.

وي با بيان اينکه کميته امداد براي تحقق پيام نوروزي تمام تلاش خود را بکار مي‌گيرد تصريح کرد: بايد تلاش کنيم تا شرايط اقتصادي خانواده ها با حفظ عزت و کرامت آنها شرايطي فرآهم شود تا بتوانند در بحث اقتصادي روي پاي خود بايستند و توانمند شوند.

مديرکل کميته امداد استان بوشهر بابيان اينکه کميته امداد تنها خدمات مالي به مددجويان ارائه نمي کند خاطر نشان کرد: در زمينه فرهنگي نيز مي‌کوشيم تا با توجه به شعار سال که به مسئله فرهنگ نيز در کنار اقتصاد توجه شده اين مهم در بين خانواده‌ها محقق شود.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، وي با اشاره به اينکه کميته امداد براي ارتقا سطح فرهنگي و اقتصادي مددجويان تلاش خود را مضاعف مي‌کند خاطرنشان کرد: کميته امداد با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي که آن را به عنوان شعار سال معرفي کرده براي ارتقا سطح فرهنگي و اقتصادي مددجويان تلاش خود را مضاعف مي‌کند.

محبي، ارتقا شاخص‌هاي فرهنگي ، معنوي و ديني خانواده‌ها را مورد تاکيد قرار داد و با بيان اينکه برنامه‌هاي اقتصاد مقاومتي تدوين شده، عنوان کرد: سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي را بايد جدي گرفت و راهکارهاي عملياتي براي اين سياست با جديت انجام شود.

وي با بيان اينکه مرحله دوم يارانه ها در حال انجام است گفت: پرداخت يارانه‌ها به دو بخش از گروه‌هاي هدف مي‌رسد که گروه اول افراد نيازمند تحت حمايت است که از سوي کميته امداد حمايت مي‌شوند و گروه بعدي افراد کم در آمد هستند که ارگانهاي مختلف بايد به آنها خدمات دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر