جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۸۵
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۷

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر گفت:در سفر استانی مهرماه پارسال رئیس جمهور و هیات دولت به این استان تصمیمات خوبی در زمینه تولید آب و سد سازی گرفته شد که به زودی برخی از این سدها و آبشیرین کن ها تکمیل می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد تقی ایرانی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی افزود: باتوجه تداوم خشکسالی در این استان  صرفه جویی و مدیریت منابع آب امری ضروری برای برون رفت از مشکلات است.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه ۹۵درصد آب شرب استان بوشهر از استانهای فارس و کهگیلویه و بویراحمد تامین می شود ضرورت تکمیل سدها برای مهار آب بخش کشاورزی و صنایع و سرعت بخشی در بهره برداری از آب شیرین کن ها را دوچندان کرده است.

معاون استاندار بوشهر اظهارداشت: درحالی که امروز با جنگ روایت‌ها مواجه هستیم نباید اجازه دهیم رسانه های دشمن تاریخ را تحریف کنند و اجازه ندهیم انقلاب ما  را خالی از هویت فرهنگی معرفی کنند .

ایرانی گفت:در جنگ روایت انقلاب علما و هنرمندان خط مقدم مقابله با روایات تحریف شده هستند.

وی افزود:  بازی‌های۲۰۲۲ جام جهانی فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت های استان بوشهر بعنوان نقش پشتیبانی کننده قطر خواهد بود .

ایرانی  با تاکید بر اینکه نباید از آرمان‌های انقلاب کوتاه بیایم، افزود: ما کشوری مستقل و تاثیر گذاری در جهان هستیم و در برابر زیاده خواهی و ظلم استکبار و صهیونیست بین الملل ایستاده‌ایم و چشم مردم کشورهای ستم دیده به این انقلاب است.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی نماد ایستادگی در برابر دشمنان است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به ضرورت حفظ  اتحاد، همدلی و انسجام در جامعه اضافه کرد: همان طور که انقلاب اسلامی با وحدت و انسجام به پیروزی رسید برای بقا انقلاب نیز نیازمند انسجام و وحدت هستیم.
وی گفت :حضور هشت نیم میلیون مسافر نوروزی در سالجاری کمبود برخی زیرساختها را  نشان داد که باید زمینه حضور بخش خصوصی  فراهم کنیم.
 

ایرانی ادامه داد: در بحث برجام ایران یک طرف و همه دنیا در طرف دیگر ولی در برابر ظلم جهانی امامین ما کوتاه نیامدند. و امروز دنیا به حقانیت ملت ما در دفاع از استقلال خود احترام میگذارند.

وی اضافه کرد: دو سال از شروع کرونا می‌گذرد و در این مدت کسب و کارهای زیادی تعطیل و افراد زیادی در این بین از دست دادیم. ولی مدافعین سلامت در کنار قرارگاه شهید سلیمانی و حمایت مردمی و همه نهادهای مسئول به شرایط پایدار رسیده ایم.

ایرانی گفت:  به برکت خون شهدا و تدبیر و رهبریهای صالحانه مقام معظم رهبری و حضور دولت آیت الله رئیسی هم ایران قوی است و هم مردمی و شاهدیم که بعد از دو سال زندگی با کرونا ملت به زندگی عادی برگشته اند ولی باید همچنان رعایت کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر