جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۹۷
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۴

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در حال حاضر روزانه سه‌هزار تن سیمان در این استان عرضه می‌شود که از ابتدای هفته آینده در راستای رفع کمبود این مصالح ساختمانی با راه‌اندازی کارخانه مند دشتی، عرضه این محصول به پنج‌هزار و ۵۰۰ تن افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی صفوی روز پنجشنبه در بازدید از کارخانه‌های سیمان استان بوشهر اظهار کرد: توان تولید کارخانه سیمان ساروج کنگان روزانه ۶هزار تن سیمان و کلینکر (کف عرضه هفتگی در بورس ۶ هزار تن)، توان تولید کارخانه سیمان مند دشتی نیز روزانه سه‌هزار الی سه‌هزار و ۵۰۰ تن (کف عرضه هفتگی در بورس ۱۴هزار و ۷۰۰ تن) و توان تولید کارخانه سیمان دشتستان نیز همانند کارخانه مند بوده و با این تفاوت که کف عرضه هفتگی آن در بورس ۱۷ هزار تن است.

وی بیان کرد: قیمت سیمان بر اساس عرضه در بورس در سطح بازار تعیین می‌شود که برهمین اساس قیمت هر پاکت سیمان طی چند روز اخیر بین 40 الی 50 هزار تومان گزارش شده است.

صفوی افزود: براساس مشاهده‌های میدانی صورت گرفته از کمبود سیمان درسطح بازار طی چند روز اخیر موضوع به صورت جدی و مستمر در دستور کار و پیگیری لازم قرار گرفته است تا مشکل کمبود سیمان در استان برطرف شود.

وی تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف در عرضه سیمان با بیش از قیمت مصوب و یا عدم عرضه مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ گزارش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر