پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۰۸۵
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: ابوالحسن عالی در جمع مردم به‌صورت چهره به چهره پاسخگوی مطالبات مردم بود که بر حل مشکلات آبرسانی این شهر در کوتاه مدت قول مساعد داد.

به گزارش فکرشهر از آب و فاضلاب استان بوشهر، وی مدیریت مصرف آب را یک ضرورت دانست و بیان کرد: مردم در خصوص جمع‌آوری انشعاب غیرمجاز با شرکت آب و فاضلاب همکاری کنند تا از بروز تنش و بحران کم آبی جلوگیری شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یکی از عوامل مهم مشکل آب در برخی شهرها و روستاها را استفاده از آب شرب درانشعابات غیر متعارف حوزه کشاورزی و دامداری دانست و گفت: باید مردم در برابر حق مسلم خودشان در استفاده از آب شرب از آبیاری اراضی کشاورزی و امور دام با شرکت آبفا همکاری کنند.

عالی با اشاره به اینکه فصل تابستان مصرف آب افزایش می‌یابد تصریح کرد: سهمیه آب دشتستان افزایش یافته که امید می‌رود با توزیع مناسب بحران کم آبی در برخی نقاط شبانکاره برطرف شود.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در بررسی مشکلات آب شبانکاره با حضور مسئولان این بخش از افزایش سهمیه ورودی آب استان و شهرستان دشتستان خبر داد و اظهار داشت: برای افزایش رضایت‌مندی و پاسخگویی به دغدغه‌های مردم سعی می‌شود سهمیه ورودی آب شهر شبانکاره افزایش پیدا کند و کمبود آب در این شهر به حداقل برسد.

ابوالحسن عالی، نوسازی و توسعه خطوط آبرسانی شبانکاره را مورد تاکید قرار داد.وی افزایش انشعاب غیرمجاز آب در دشتستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تعداد انشعاب آب غیرمجاز در دشتستان بسیار زیاد است و بر اساس برنامه‌ریزی ساماندهی این انشعابات یکی از اولویت‌ها است

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: کسانیکه با آب شرب مردم به کشاورزی می‌پردازند نوعی خیانت محسوب می‌شود و از مردم تقاضا می‌شود ضمن مدیریت مصرف، در آب صرفه جویی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر