سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۱۱۸
شنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت در استان خبر داد و گفت: در اجرا این طرح ۳۶ سارق موتورسیکلت، منزل، اماکن خصوصی و دولتی، مغازه و خودرو در بوشهر دستگیر شد.
به گزارش فکرشهر، سرهنگ جوشن سهرابی از امنیت پایدار در استان خبر داد و اظهار داشت: با رصد شبانه‌روزی و حضور به‌موقع پلیس تخلفات در کوتاه‌ترین زمان کشف می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر باتأکید بر توجه به پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت افزود: مقابله با سرقت یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان در سال جاری است.

وی از اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: طرح 2 روزه تشدید مقابله با سرقت با دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه با موفقیت اجرا شد.

سهرابی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری سایر پلیس های تخصصی، طرح عملیاتی تشدید مقابله با سارقان طی 2 روز برگزار شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کشف بیش از 85 فقره انواع سرقت خبر داد و گفت: این طرح به صورت همزمان در سطح استان اجرا که با تلاش همکاران منجر به دستگیری سارقان و کشف 85 فقره انواع سرقت شد.

وی با بیان اینکه در اجرا طرح تشدید مقابله با سرقت 36 سارق موتورسیکلت، منزل، اماکن خصوصی و دولتی، مغازه و خودرو در بوشهر دستگیر شد خاطر نشان کرد: در این راستا 2 فقره سرقت خودرو، 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه، 12 مورد سرقت منزل 2 سرقت مغازه، 21 سرقت اماکن خصوصی، 4 فقره سرقت اماکن دولتی، 7 مورد سرقت لوازم و قطعات خودرو، 5 فقره سرقت داخل خودرو و انواع سرقت دیگر در این طرح کشف شد.

سهرابی تأکید کرد: با کمک و همراهی شهروندان، پیشگیری و مقابله با جرایم سرقت با جدیت ادامه دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر