جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان با هفته سلامت با حضور دکتر ارسلان زارع دو طرح عمرانی در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد .\n\nبه گزارش فکرشهر، در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پایگاه دوم اورژانس 115 شهری برازجان در منطقه والفجر این شهر که در زمینی به مساحت 123 مترمربع ساخته می شود، اعلام شد که اعتبار تخصیص یافته به آن یک میلیاردو 300 میلیون ریال است.\n\nهمچنین خانه بهداشت روستای نظرآقا نیز که در زمینی به مساحت 85 مترمربع با محوطه سازی و صرف بیش از دو میلیاردو 200 میلیون ریال ساخته شده است، افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۱۳
دوشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۴

فکرشهر: همزمان با هفته سلامت با حضور دکتر ارسلان زارع دو طرح عمرانی در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد .

\n\n

به گزارش فکرشهر، در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت پایگاه دوم اورژانس 115 شهری برازجان در منطقه والفجر این شهر که در زمینی به مساحت 123 مترمربع ساخته می شود، اعلام شد که اعتبار تخصیص یافته به آن یک میلیاردو 300 میلیون ریال است.

\n\n

همچنین خانه بهداشت روستای نظرآقا نیز که در زمینی به مساحت 85 مترمربع با محوطه سازی و صرف بیش از دو میلیاردو 200 میلیون ریال ساخته شده است، افتتاح و به بهره برداری رسید.

\n\n

دکتر ارسلان زارع فرماندار دشتستان در این آئین گفت:توسعه مراکز درمانی و بهداشتی و توجه به ارتقای سطح سلامت و درمان مردم از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است .

\n\n

دکتر علیرضا حاجیونی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان نیز اظهارکرد: در حال حاضر سه پایگاه جاده ای شهری در برازجان و هفت پایگاه جاده ای نیز در شهرستان دشتستان پوشش فوریت های پزشکی و امدادی نقاط مختلف شهرستان را برعهده دارند و مشغول به فعالیت هستند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

منبع:پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر