جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۱۶۸
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: شعیب بحرینی شهردار خارگ در جلسه گزارش عملکرد شورای اسلامی شهر ضمن بیان تلاش تمامی واحدها و کارکنان در عملکرد مجموعه شهرداری، به ارائه عملکرد مدیریت شهری پرداخت.

 به گزارش فکرشهر، شهردار خارگ با بیان اینکه توسعه پایدار شهری یکی از اهداف اساسی و محور فعالیت‌های مدیریت شهری است گفت: با انجام تغییرات در سمت‌های مدیریتی که سرمایه‌های واقعی هر سازمان هستند، همچنین تنظیم و نظارت بر ساعات کار اداره سعی بر آن داریم شرایط مطلوبی جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان فراهم آوریم.

وی افزود: به‌طور مثال با تغییر در واحد خدمات شهری و برنامه‌ریزی جدید و تهیه ماشین‌آلات موردنیاز در سطح شهر به پاکیزگی نسبی مناسب دست‌یافتیم.

بحرینی اشاره نمود: در واحد فضای سبز با جایگزینی درختان مُثمر بجای درختان کنوکارپوس، هرس کردن کامل درختان سطح شهر و همچنین استفاده از بخش بلااستفاده فضای پشت محوطه شهرداری، این فضا به محل کاشت نهال یا گلخانه پرورش گل و گیاه تبدیل شد.

وی در خصوص نورپردازی و بهسازی روشنایی معابر سطح شهر که ازلحاظ ایمنی، زیباسازی و همچنین ایجاد امنیت شهروندان در شب بسیار حائز اهمیت است گفت: در خیابان امام خمینی، طالقانی و دیگر معابر سطح شهر با تعویض تیر برق‌های فرسوده و نصب روشنایی جدید وضعیت روشنایی بهبود یافت.

شهردار خارگ، در مورد عملکرد بخش مبلمان شهری و فضاسازی بَصَری اظهارداشت: طراحی و رنگ‌آمیزی نقاطی از شهر مانند دیوار پایگاه جوشن، کوچه‌های خیابان امام خمینی که با استفاده از کاه‌گلتم طرحی سنتی پیدا کرد و چند نقطه دیگر از شهر سعی بر رفع آلودگی‌های بصری نمودیم که به‌صورت نسبی انجام‌شده و با برنامه‌ریزی ادامه خواهد یافت. (البته با جذب اعتبار  مناسب)

وی در ادامه گفت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود اقدام به تعریض و بهسازی برخی کوچه‌ها با عرض کم و نامناسب مانند کوچه حسینیه اعظم و چند کوچه قدیمی دیگر در سطح شهر نموده و فضاسازی مناسبی صورت پذیرفت.

بحرینی خاطرنشان کرد، در خصوص ماشین‌آلات شهرداری،  پس از بازدید کلی و تهیه گزارش از وضعیت ماشین‌آلات اقدام به تعمیرات کلی چند دستگاه ماشین سنگین بلااستفاده و همچنین نوسازی ماشین مکانیزه خدمات شهری با هزینه مناسب شد.

به گزارش فکرشهر، در ادامه شهردار خارگ با تقدیر از همراهی و همدلی مسئولین استان، امام‌جمعه محترم خارگ و تمامی اعضای شورای شهر و همکاری مداوم و حمایت تمام‌قد بخشدار ویژه

اقای دشتی زاده اذعان نمودند که با همراهی مسئولین و همکاری مردم شریف خارگ خدمات مطلوب‌تر که حق مردم شریف جزیره هست را به ایشان ارائه خواهیم داد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر