جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۱۸۳
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه بیماران کرونایی استان کاهش یافته است، گفت: در یک هفته گذشته هیچ فوتی کرونایی در استان ثبت نشده است.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه بیماری کرونا در استان سیر نزولی دارد اظهار کرد: اکنون ۱۰ شهرستان استان از نظر رنگ‌بندی در شرایط زرد کرونایی است که امید می‌رود با این روند به آبی تبدیل شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه بیماران کرونایی استان کاهش یافته است خاطر نشان کرد: در یک هفته گذشته هیچ فوتی کرونایی در استان ثبت نشد و در فروردین ۷ نفر متاسفانه فوت کرده‌اند که بیشتر سن بالای ۶۳ سال داشته‌اند و دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند و واکسن نوبت سوم تزریق نکرده بودند.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها تصریح کرد: اکنون همه کلاس مدارس استان به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و آموزش ۵۰ درصد دانشگاه‌ها هم حضوری است که در چند روز دیگر به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

استاندار بوشهر با اشاره به قدردانی رئیس جمهور از مدیریت کرونا در استان و پذیرایی از مسافران در ایام تعطیلات نوروز افزود: رئیس جمهور از استان‌های بوشهر و مازندران در مدیریت بیماران کرونا و ارائه خدمات مطلوب به مسافران قدردانی کرد.

محمدی‌زاده از برگزاری لیالی قدر در استان خبر داد و بیان کرد: این مراسم در فضای باز با رعایت دستورالعمل بهداشتی حداکثر به مدت ۱.۵ ساعت برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در پشتیبانی از آرمان و مردم فلسطین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با  حضور گسترده مردم استان با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر