پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۲۴۸
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و سرپرست فرمانداری دشتستان روز شنبه در پیام هایی جداگانه درگذشت علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت این استان را تسلیت گفتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در پیام خود آورده است: علی پیرمرادی خبرنگار مردمی استان بوشهر در منطقه دشتستان بود که سال‌ها در عرصه خبرنگاری بدون هیچ چشم داشتی با عشق حقیقی در راستای پیگیری مطالبات و حقوق مردم قلم فرسایی می‌کرد در یکی از ماه‌های با عظمت و با فضیلت خداوند متعال ماه مبارک رمضان دعوت حق را لبیک گفت.

وی اظهارکرد: ضایعه حزن‌انگیز و تلخ درگذشت ناگهانی این خبرنگار پرتلاش و متعهد استان موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

استاندار بوشهر یادآور شد: بی شک خدمات ارزشمند و تلاش برجسته علی پیرمرادی در عرصه رسانه استان بوشهر هیچگاه از ذهن و قلب مردم پاک نخواهد شد.

اینجانب درگذشت این تلاشگر عرصه خبر را به خانواده محترم و همکارانش در مطبوعات و خبرگزاری‌های استان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل  مسالت می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت خبرنگار پیشکسوت منطقه دشتستان استان بوشهر این چنین نوشت: خبر فوت خبرنگار پیشکسوت علی پیرمرادی، جامعه رسانه‌ای این استان را در غمی جانکاه فرو برد.

محمد تقی ایرانی ادامه داد: قلم توانا، شخصیت متواضع و نجیبانه، روحیه انقلابی و دغدغه‌مندی فراوان برای مطالبه مشکلات مردمی از او خبرنگاری مورد احترام همگان ساخته بود.

وی اظهار کرد: اینک قلم دلسوزانه‌اش که در تحقق مشکلات مردمی متعهدانه می‌نگاشت و دغدغه خالصانه‌اش که شب و روز وی در مسیر پیگیری حقوق مردم سپری می‌شد و روحیه انقلابی‌اش برای پیگیری مطالبات که در روح آثار رسانه‌ای بر جای مانده از اوست، خاطره‌ای ماندگار از وی در ذهن خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان بوشهر ساخته است.

صادق بوستانی سرپرست فرمانداری دشتستان نیز در پیام تسلیت خود اینگونه نوشت: درگذشت استاد علی پیرمرادی خبرنگاری دلسوز، مطالبه گر برای توسعه همه جانبه دشتستان و استان بویژه دوستدار مردم شهر برازجان با چهره ای انقلابی و فروتن که تمام دارایی خود را در عنفوان جوانی صرف ساخت مدرسه و آبرسانی به روستای زیارت کرد.

وی اظهار کرد: داشتن چنین روحیه ای جهادگونه و مردمی که تمام عمر و اموال خود را صرف مردم نماید شایسته تجلیل است.

علی پیرمرادی خبرنگار پیشکسوت استان بوشهر با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت رسانه ای شامگاه یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ در سن ۷۰ سالگی بر اثر سکته قلبی در شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان درگذشت.

علی پیرمرادی زاده‌ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۳۱ در شهر آبادان بود و از دوران نوزادی همراه با خانواده به استان بوشهر مهاجرت کرد.

وی وقتی نوجوانی ۱۲ ساله بود پا به عرصه مطبوعات گذاشت و  از سال ۱۳۴۳ کار مطبوعاتی  را روزنامه فروشی به شکل سیار آغاز کرده بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر