چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: کارگروه برنامه ریزی ویژه برنامه های روز آبپخش تشکیل و ویژه‌برنامه‌های این روزبرگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی رضایی عصر یکشنبه در نشست مسئولان شهر آب‌پخش اظهار داشت: شهر آبپخش دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی شوند.\n\nوی به تاریخ پرافتخار آب‌پخش اشاره کرد و ادامه داد: منطقه آبپخش زادگاه بزرگان بسیاری بوده و مردم این دیار موفق به کسب مدارج بالای علمی در علوم مختلف شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۱۲۸
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۶

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش گفت: کارگروه برنامه ریزی ویژه برنامه های روز آبپخش تشکیل و ویژه‌برنامه‌های این روزبرگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی رضایی عصر یکشنبه در نشست مسئولان شهر آب‌پخش اظهار داشت: شهر آبپخش دارای ظرفیت بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است که باید تلاش کنیم تا این ظرفیت‌ها به خوبی معرفی شوند.

\n\n

وی به تاریخ پرافتخار آب‌پخش اشاره کرد و ادامه داد: منطقه آبپخش زادگاه بزرگان بسیاری بوده و مردم این دیار موفق به کسب مدارج بالای علمی در علوم مختلف شده‌اند.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه برخی از چهره‌ها و فرهیختگان آبپخش دارای شهرت ملی و بین‌المللی هستند، بیان داشت: ما نیز تلاش داریم تا توانمندی‌های آب‌پخش و آب‌پخشی‌ها را بیش از پیش معرفی کنیم.

\n\n

وی افزود: به همین منظور، اقدامات اولیه برای نامگذاری یک روز به عنوان روز آبپخش صورت گرفته است و کارگروهی نیز به همین منظور تشکیل شده است.

\n\n

رضایی تاکید کرد: ویژه‌برنامه‌های بسیار خوبی به مناسبت روز آبپخش در این شهر و همچنین به صورت استانی برگزار می شود که تلاش داریم تا این برنامه‌ها با کیفیت بالایی برگزار شود.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: کارگروه روز آبپخش به زودی تشکیل جلسه خواهد داد و هماهنگی برای تعیین روز آبپخش و برنامه‌ریزی مناسب برنامه‌ها صورت خواهد گرفت.

\n\n

منبع: مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر