جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۳۹
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: مدیران دستگاه‌ها در جزیره خارگ در راستای گام دوم انقلاب از جوانان در کنار خودشان استفاده کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح سه‌شنبه در اولین نشست شورای اداری بخش ویژه خارگ در سال جدید اظهار داشت: دولت سیزدهم، دولت کار و کرامت است و هم کار و کارآمدی باید افزایش پیدا کند و کرامت هم باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: شورای اداری ظرفیت بزرگی است و باید با برنامه‌ریزی این جلسات به طور منظم برگزار شود. از تمامی دستگاه‌های اجرایی این جزیره در خواست داریم که رسیدگی به امورات مردم، تکریم ارباب رجوع را سر لوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.

بخشدار ویژه خارگ افزود: مدیران برای تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی برای جذب اعتبارات در سال جاری اهتمام ویژه در نظر داشته باشند همچنین مدیران دستگاه‌ها در راستای گام دوم انقلاب از جوانان در کنار خودشان استفاده کنند، این کار ارزشمندی است که باید توسط خودمان انجام شود، جوانان را برای مدیریت آینده آماده کنیم.

وی تصریح کرد: شعار سال، کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است و همه مسئولان موظفند تا اهداف شعار «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» را با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و برنامه‌ریزی مناسب عملیاتی و اجرایی کنند. با کار جهادی باید اعتماد مردم را به نظام تقویت کنیم.

دشتی زاده با بیان اینکه همه باید زیر چتر قانون حرکت کنند خاطر نشان کرد: این دولت فساد ستیز است و با منشأ فساد برخورد می‌کند. مردم انتظار وحدت و خدمت صادقانه دارند و همه ما را یکپارچه نگاه می‌کنند.

وی ادامه داد: باید مراقب رفتار خود باشیم. با مردم صادق باشیم و جوانب کار را در تصمیمات خود بسنجیم. از نخبگان باید بهره ببریم و گروه‌هایی را از جامعه نخبگانی در کنار خود داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر