پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۳۶۴
سه‌شنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۴

فکرشهر: فرماندار بوشهر در جلسه ای به منظور بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، شهردار بندر بوشهر، سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رئیس مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: حفظ سلامت مردم بالاترین و اصلی ترین اولویت است و هیچ گونه کوتاهی از ارگان‌های مربوطه در این حوزه پذیرفتنی نیست.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، صالح رحیمی بیان کرد: جمع‌آوری و مدیریت انواع پسماند به‌ویژه پسماند عفونی از جمله موضوعات مهم و حساس حوزه بهداشت و سلامت مردم است که دستگاه‌های ناظر و مجری کارگروه سلامت و مدیریت پسمانند، نباید نسبت به آن بی‌تفاوت باشند.

وی بر جمع آوری به موقع زباله ها، ایجاد ترانشه و دفع بهداشتی زباله های بیمارستان و بی خطرسازی زباله های عفونی تاکید و بیان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان‌ شهدای خلیج فارس به خاطر بدهی به مشكل برخورده‌ تمام تلاش خود را در تامین نیازهای مالی این بیمارستان خواهیم کرد.

فرماندار بوشهر همچنین خواستار پرداخت به موقع حقوق نیروی های شرکتی و قرار دادی شاغل در بیمارستان شهدای خلیج فارس شد. 

به گزارش فکرشهر، جلسه فوق در راستای وعده فرماندار بوشهر مبنی بر بازدید از مشکلات  بیمارستان شهدای خلیج فارس به همراه مدیر سازمان برنامه و بودجه استان، برگزار شد و مدیر برنامه بودجه استان نیز قول مساعدت ویژه در جهت رفع مشکلات مالی بیمارستان را دادند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر