سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم وحدتیه در کمیسیون انرژی مجلس مطرح و پیگیری می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی مروی در بازدید از تاسیسات نفت نرگسی دشتستان اظهار داشت: کمیسیون انرژی مجلس امروز به منظور بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر و همچنین بازدید از تاسیسات نفت نرگسی به این استان سفر کرده است.\n\nوی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر افزود: نیروگاه اتمی بوشهر نماد اقتدار ایران اسلامی است و متخصصان و دانشمندان بزرگ جمهوری اسلام ایران در این منطقه حضوری ارزشمند دارند.
کد خبر: ۱۱۱۴۸
سه‌شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات مردم وحدتیه در کمیسیون انرژی مجلس مطرح و پیگیری می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی مروی در بازدید از تاسیسات نفت نرگسی دشتستان اظهار داشت: کمیسیون انرژی مجلس امروز به منظور بازدید از نیروگاه اتمی بوشهر و همچنین بازدید از تاسیسات نفت نرگسی به این استان سفر کرده است.

\n\n

وی با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه اتمی بوشهر افزود: نیروگاه اتمی بوشهر نماد اقتدار ایران اسلامی است و متخصصان و دانشمندان بزرگ جمهوری اسلام ایران در این منطقه حضوری ارزشمند دارند.

\n\n

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت چاه‌های نفت نرگسی در وحدتیه نیز خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این منطقه داشتیم، مسائل و موضوعات و مطالبات مردمی مطرح شد و مقرر شد با پیگیری‌های مستمر نسبت به احقاق حقوق مردم اهتمام ورزیم.

\n\n

مروی تصریح کرد: پرداخت حق آلایندگی به مردم وحدتیه یک مسئله بسیار مهم است و امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، شاهد رفع مشکلات در این منطقه باشیم.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اضافه کرد: موضوعات و دغدغه‌های مطرح شده توسط مردم وحدتیه و مسئولان این منطقه را در جلسات کمیسیون انرژی مجلس مطرح کرده و با جدیت برای احقاق حقوق مردم تلاش می‌کنیم.

\n\n

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث اشتغال نیروهای بومی در منطقه نفت نرگسی نیز باید پیگیری شود و جوانان بومی و بیکار منطقه وحدتیه مشغول به کار شوند.

\n\n

مروی بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت بسیار بالایی در حوزه نفت و گاز و انرژی است و بخش عظیمی از گاز کشور در میدان گازی پارس جنوبی در استان بوشهر تامین می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر