سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۴۹۱
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: هرچند این روزها پس از فوت مرحوم "علی پیرمرادی" خبرنگار پیشکسوت و خیر و نیکوکار دشتستانی ایثار ثروتش برای مردم برجسته شده اما واقعیت و مهمتر این است که او همه وقت و زندگی خود را در این راه صرف کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت مرحوم علی پیرمرادی افزود: خبرنگاری، کاری عمارگونه است طوریکه زبان رسانه مولا علی(ع) بود و سعی می کرد با دقت نظر، تامل و انصاف پیام‌ها به همه رسانده شود و این همان چیزی که در رفتار و منش علی پیرمرادی دیدیم که بحق و با انصاف می نوشت.

وی یادآور شد: در سال هایی که پیرمرادی به کار خبری مشغول بود اگر نکته ای به زبان یا قلم می گفت یا می نوشت به دنبال حل مساله ای و مشکلی و هیچ وقت به حاشیه سازی اهمیت نمی داد.

افروغ اضافه کرد: رفتار این مرحوم الگویی مطلوب برای جامعه بویژه خبرنگاران و ورزشکاران که ایشان را از خود می دانند، است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دشتستان به این فرزند عزیز که بحق روایتگری می کرد و همواره درد مردم را داشت و از مشکلات آنان می‌گفت و چیزی برای خود نخواست افتخار می کند.

افروغ گفت: امیدواریم همه بتوانیم راه و مسلک این مرد بزرگ را الگوی راه خود قرار دهیم.

امام جمعه برازجان نیز گفت: کسی که متواضع و کوچک نفس باشد خداوند او را بزرگ می کند و همین اخلاص و فروتنی این فعال اجتماعی و رسانه ای که ۶ دهه از عمر خود را صرف خدمت به مردم  و فرهنگ جامعه کرد محبوب و عزیز کرد.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود: مهمترین ویژگی دیگر این شخصیت بزرگ بدور بودن از جناح بندی‌های سیاسی و عدم استفاده از موقعیت خود به نفع شخصی بود.

وی به ساده زیستی و مناعت طبع این مرحوم اشاره کرد و افزود: زندگی ساده ای داشت و هیچ گاه درخواستی برای خود نداشت و همواره مردم و خواسته های آنها برایش بیشتر مهم بود. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر