پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۵۲۰
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

فکرشهر- محمدمحمدزاده فرد: استاندار بوشهر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: مدیران کلی که انتصاب شده اند، روند انتصاب مدیران شهرستانی خود را تسریع کنند و هر چه زودتر این کار را انجام دهند.

به گزارش فکرشهر، احمد محمدی زاده با بیان اینکه ما همه یکی هستیم و دور هم جمع شده ایم که کار مردم پیش برود گفت: روند نقدپذیری را باید ادامه داد و از هیچ رسانه ای تاکنون شاکی نشده و نخواهم شد و از نقد منصفانه استقبال می‌کنم.

وی ادامه داد: کمک به توسعه گردشگری از اقداماتی است که انجام دادیم و با توجه به مواردی که استان دارد در نیمه دوم سال می‌تواند قطب گردشگری کشور و آسیانه میانه و... باشد.

وی زاده اضافه کرد: کاری که در گردشگری در سطح استان انجام شد یک کار بزرگ بود و نتیجه آن دوم شدن استان در سطح کشور از نظر پذیرش گردشگر شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه در ارائه خدمات هم استان اول شدیم و بین ۹ تا ۱۰ میلیون نفر گردشگر به استان وارد شد تصریح کرد: حدود هشت تا نه هزار میلیارد تومان برآورد پولی است که به واسطه گردشگران به استان وارد شده و از بانک ها خواسته ایم که دقیقا مشخص کنند چه میزان پول به استان وارد شده است.

محمدی زاده بیان کرد: مدرسه آقای پیرمرادی که به نام «اندیشه» تغییر پیدا کرده بود با هماهنگی آموزش و پرورش به نام «علی پیرمرادی» تغییر پیدا خواهد کرد و پیگیر این موضوع خواهیم بود.

به گزارش فکرشهر، نشست خبری استاندار بوشهر پنجشنیه ۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ با حضور مدیران استانی و خبرنگاران در محل استانداری بوشهر برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر