جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۸۲
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از مهر، علی درویشی پیش از ظهر سه‌شنبه در نشست بررسی تسریع در اجرا طرح‌های عمرانی و زیرساختی اظهار داشت: در سفر مهرماه رئیس جمهور به استان بوشهر ۹۳ پروژه با اعتبار چهار هزار و ۹۵۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی مصوب شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعتبارات عمرانی ذکر شده، در توسعه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی سه هزار ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای تکمیل پروژه‌های مختلف و تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مصوب شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: علاوه بر این مبلغ ۹۲۰ میلیون دلار برای تکمیل دو پروژه کلان و جایگزین شناور ساخت خارج اختصاص یافته است.

پرداخت ۴ مرحله مصوبات سفر

وی با اشاره به اینکه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای استان امسال افزایش یافته است اظهار داشت: اعتبار عمرانی و تملک دارایی این استان از هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان سال ۱۴۰۰ با ۲۳ درصد افزایش امسال به ۲ هزار و ۲۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

درویشی با بیان اینکه علاوه بر این اعتبارات مصوبه سفر رئیس جمهور یکی دیگر از منابع اعتباری است خاطر نشان کرد: از مجموع تعهدات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در سال گذشته تاکنون بیش از ۷۵ درصد از اعتبارات مصوب به مبلغ هزار و ۱۳۴ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات در چهار مرحله تاکنون ۸۵۱ میلیارد تومان به پروژه‌های سفر رئیس جمهور در استان بوشهر تخصیص داده شده است تصریح کرد: امید است با پرداخت این منابع اعتباری پروژه‌هایی که برخی از آنها بیش از یک دهه مشکل اعتباری داشتند در نیمه نخست به بهره‌برداری برسند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر