جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۹۸۱
چهارشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

فکرشهر:  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمد تقی ایرانی عصر چهارشنبه در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان بوشهر اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی و تلاش مناسب، فرهنگ کتابخوانی در استان بوشهر توسعه یابد.

وی با با بیان اینکه جوانان با استعداد ما باید بدانند علم و دانش توصیه و سفارش قرآن و ائمه هدی است اضافه کرد: هر جا آگاهی و علم باشد جهل و تاریکی رخت بر می‌بندد کلام خدا نور هدایت است و توسل به این نور انسان را از جهل و تارکی نجات خواهد داد.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: تمدن نوین ایران اسلامی با معماری امام خمینی و تداوم آن به دست امام خامنه‌ای گفتمان امروز عدالت‌خواهان و دین‌داران است و مکتب شهادت مکتب رهایی از استکبار و استبداد به جهانیان عرضه شد.

وی خاطرنشان کرد: مکتب انسان ساز امام حسین با پرورش سربازان بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد راه تعالی در تبعیت از راه ائمه هدی و دفاع از مظلومین و محرومین عالم است.

تحریم سپاه نشانه عجز استکبار است

ایرانی گفت: کدام مکتب را سراغ دارید که سرداری بین المللی را به جامعه مظلوم جهانی معرفی کرده باشد که نه تنها مسلمانان بلکه مظلومین آمریکای جنوبی و اقصی نقاط جهان به احترام این سرباز مخلص ولایت سر تعظیم فرود آورده باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: استکبار و صهیونیزم بین الملل باید از جبهه مقاومت ناراحت و نگران باشند چرا که مقاومت در مقابل ظلم و ستم جنایتکاران مکتب حاج قاسم بوده و خواهد بود.

وی، تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانه عجز و ناتوانی استکبار آمریکا و صهیونیسم بین الملل دانست و گفت: تحریم سپاه این نهاد مردمی و انقلابی را قوی‌تر و جهانی کرد تا جایی که محور مبارزه با تروریسم و جنایت‌کاران داعش سپاه بود و اگر سردار سلیمانی و سپاه قدس نبود امروز داعش خاورمیانه را به آشوب کشیده و اروپا را قتل عام می‌کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر