پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۱۳۱
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری لازم را در روند اجرای مصوبه‌های سفر هیات دولت به استان انجام دهند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد هادی رستمیان در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه تامین آب و برق پایدار از ضرورت‌های استان است، گفت: از خرداد تا اوایل شهریور ماه مهمترین و یکی از اولویت‌ترین مسائل استان تامین آب و برق پایدار برای شهروندان است.

وی افزود: تلاش می‌شود برای به حداقل رساندن مشکلات در این زمینه از توان و ظرفیت استان به نحو مطلوبی استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر عنوان کرد: مهمترین وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی در این فاصله زمانی تا پایان تیرماه جذب اعتبارات است که باید مدیران به خوبی در این زمینه اقدام کنند.

وی همچنین با تاکید بر پیگیری و به ثمر رساندن مصوبات سفر ریئس جمهور و هیات دولت به استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه هفته سوم اردیبهشت ماه زمان بررسی و پیگیری روند اجرای مصوبه‌های سفر هیات دولت به استان بوشهر است، می‌طلبد مدیران دستگاه‌های اجرایی در این زمینه پیگیری لازم را انجام دهند.

رستمیان اظهار کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب، همه دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند طرح‌های با فناوری نوین را تعریف و اجرایی کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر