پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۲۲
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حمایت‌های لازم برای پیشبرد اهداف قرآنی در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدتقی ایرانی عصر شنبه در مراسم افتتاح یک مرکز قرآنی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگ قرآنی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی ضمن تقدیر از مجریان و برگزارکنندگان طرح گفت: محله و مسجد قلعه برازجان در عرصه ایثار و شهادت و حرکت‌های مذهبی پیشگام بوده و اجرای این طرح نشان از سابقه تاریخی و پیشینه مذهبی این محله و مردمان آن دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: جای جای استان دارای ظرفیت‌های عظیم فرهنگی مذهبی بخصوص قرآنی است که این استان را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند و همین شاخص‌ها باعث انتخاب این استان به عنوان پایتخت قرآنی ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: حامل سلام گرم استاندار بوشهر به مردم دشتستان، این محله و مجریان این طرح هستم و انشاالله حمایت‌های لازم در پیشبرد اهداف قرآنی طرح از طریق استاندار بوشهر محقق خواهد شد.

در این مراسم قاری ممتاز شهرستان علی حوراسفند برادر قاری شهید ابراهیم حوراسفند و گروه سرود صدای انقلاب به اجرای برنامه پرداختند.

اولین پایگاه قرآنی مساجد استان و کشور در پایگاه قرآنی شهدای محله و مسجد تاریخی قلعه برازجان استان بوشهر با قرائت تلاوتی از قرآن مجید توسط حاج عباس هاشمی قاری بین المللی افتتاح شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر