جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۲۳۹
يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

فکرشهر: بخشدار ویژه خارگ گفت: هر یک از دستگاه‌ها بایستی به خوبی تکالیف محوله در حوزه محیط زیست را اجرا کرده و گزارش مربوطه را به صورت مرتب به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدرضا دشتی زاده صبح یکشنبه در جلسه مخاطرات زیست محیطی جزیره خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و بافت اکوسیستم غنی این جزیره دارای اهمیت بسیار بالایی است که در این زمینه باید اقدامات مؤثر صورت بپذیرد.

وی افزود: بقا و دوام زندگی ما منوط به بقا و دوام محیط زیست سالم است، آب، خاک و هوا از عناصر اصلی حیات بشر است که اگر درست و در مسیر کمال و توسعه بشر استفاده نشوند، می‌توانند به تهدیدی علیه انسان و بقای حیات بشری تبدیل شوند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌ها بایستی به خوبی تکالیف محوله را اجرا کرده و گزارش مربوطه را به صورت مرتب به دبیرخانه کارگروه ارائه کنند و در صورت عدم اجرا برخورد قانونی به عمل آید.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: هدف از تشکیل این کارگروه بررسی چگونگی مشارکت و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی و ارائه راهکارهای اجرایی جهت برطرف کردن و کاهش فعالیت‌های مخاطره آمیز و پیش بینی و پیشگیری از مخاطرات زیست محیطی و تبادل نظر پیرامون پسماندهای جزیره است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر