سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر:  فرماندار عسلویه گفت: با دستور استاندار و پیگیری های بعمل آمده، در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه سهمیه 50درصد متقاضیان استانی اعمال خواهد شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی افزود: این شرکت در اطلاعیه قلبی خود هشتم الی هجدهم اردیبهشت ماه را زمان ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری ، بیست و هفتم را برای دریافت کارت ورود به جلسه و هفته آخر ماه جاری را نیز آزمون کتبی در تهران اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۱۲۴۳
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۶

فکرشهر:  فرماندار عسلویه گفت: با دستور استاندار و پیگیری های بعمل آمده، در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه سهمیه 50درصد متقاضیان استانی اعمال خواهد شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن اسماعیلی افزود: این شرکت در اطلاعیه قلبی خود هشتم الی هجدهم اردیبهشت ماه را زمان ثبت نام در سامانه و اخذ کد رهگیری ، بیست و هفتم را برای دریافت کارت ورود به جلسه و هفته آخر ماه جاری را نیز آزمون کتبی در تهران اعلام کرده است.

\n\n

وی اضافه کرد: پارسال سهمیه 50درصدی فرصت های شغلی فازهای پارس جنوبی ، شرکت نفت وگاز پارس و پتروشیمی ها به نیروهای بومی استان بوشهر اختصاص یافت و درسال جاری نیز این مهم عملیاتی خواهد شد.

\n\n

وی اظهارداشت: شرکت پتروشیمی تخت جمشید پارس عسلویه هنوز به بهره برداری نرسیده است و آزمون استخدامی نیز در راستای تامین کادر مورد نیاز براساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی خود، از بین متقاضیان واجد شرایط در مقاطع تحصیلی مختلف نیرو جذب خواهد کرد.

\n\n

فرماندار عسلویه گفت: مزیت اشتغال در شرکت های پتروشیمی در زمان احداث، جذب و ماندگاری نیروها در زمان بهره برداری در همان پروژه است.

\n\n

اسماعیلی افزود: در خصوص محل برگزاری آزمون نیز مقرر شد با افزایش تعداد ثبت نام کنندگان استانی که پیش بنیی می شود محقق شود آزمون همزمان در بوشهر نیز برگزار شود.

\n\n

منبع:ایرنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر