سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۳۲
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: شهردار خارگ گفت: با توجه محدودیت‌های زمین در این جزیره نیازمند ساماندهی صنوف در این جزیره هستیم که نیازمند مساعدت شرکت ملی نفت ایران جهت تخصیص زمین هستیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، شعیب بحرینی عصر پنج شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دو پروژه نیمه کاره در شهرداری جزیره وجود دارد که نیازمند بودجه برای تکمیل این پروژه‌ها هستند، پارک آبی گردشگری، پارک مسقف این جزیره با پیشرفت ۶۰ درصدی نیازمند اعتبارات جهت تکمیل هستند.

شهردار خارگ تصریح کرد: با توجه محدودیت‌های زمین در این جزیره نیازمند ساماندهی صنوف در این جزیره هستیم که نیازمند مساعدت شرکت ملی نفت ایران جهت تخصیص زمین هستیم که این روند را ساماندهی کنیم.

بحرینی خاطر نشان کرد: در بحث پرداخت عوارض شرکت پایانه‌های نفتی ایران و پتروشیمی اقدامات مناسبی صورت گرفته است ولی شرکت نفت فلات قاره در این زمینه با توجه جلسات متعدد برگزار شده تاکنون اقدام مناسبی در این زمینه صورت نگرفته است.

اشتغال پایداری در جزیره خارگ برای بومیان ساکن ایجاد شود

رئیس شورای شهر خارگ در این نشست اظهار داشت: مردمان خارگ در طی دوران با مشکلات فراوانی در حوزه زیر ساختی مواجه بودند.

یوسف وطن دوست افزود: ساماندهی مسولیت‌های اجتماعی یکی از خواسته‌های شورای شهر این جزیره است، نیاز سنجی در این حوزه بر اساس خواسته‌های اهالی این جزیره باشد.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: استقرار دستگاه سی تی اسکن در این جزیره به آرزویی تبدیل شده است، ورزشکاران این جزیره همچنان منتظر تحقق وعده‌ها هستند.

وطن دوست گفت: شایسته نیست فرزندان بومی متخصص این جزیره بیکار باشند، اشتغال پایداری در این جزیره برای بومیان ساکن ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اورژانس دریایی در این جزیره مستقر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر