جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱
جمعه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم گفت: درمان اهالی این جزیره ساماندهی شود، حمل و نقل دریایی در خارگ پایدار شود، موضوع اورژانس هوایی و دریایی این جزیره تعیین تکلیف شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم جمیری عصر پنجشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از مراکز صنعتی مهم ایران اسلامی است، از هم مکان و زمان استفاده می‌کنم و از وزیر نفت دعوت به عمل می آورم که به این جزیره سفر کنند.

وی افزود: اتحاد و همدلی بسیار خوبی در جزیره خارگ وجود دارد که نشان عزم مسئولان این جزیره برای برون رفت از مشکلات است، امروزه خواست مردم تلاش و کار جهادی و میدانی است.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌شود این همه نعمت را در کنار محرومیت دید و این قابل قبول نیست و این نشان می‌دهد نگاه مسئولان قبل نگاه مثبتی نبوده است، باید نگاه به استان بوشهر عوض شود.

جمیری خاطر نشان کرد: مردم در این جزیره می‌خواهند خدمات وزارت نفت در این جزیره را لمس کنند، اعتقاد دارم تغییر نگرشی خوبی صورت گرفته است ولی باید به خدمات دهی سرعت ببخشیم.

وی گفت: درمان اهالی این جزیره ساماندهی شود، حمل و نقل دریایی در خارگ پایدار شود، موضوع اورژانس هوایی و دریایی این جزیره تعیین تکلیف شود.

جمیری یاداور شد: در زمینه زیر ساخت‌های آموزش و پرورش در این جزیره باید اهتمام ویژه صورت بپذیرد، همچنین در حوزه اشتغال پایدار جوانان این جزیره منتظر اقدامات عملی هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر