شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: اعضای هیات منصفه مطبوعات در جلسه رسیدگی به پرونده های مردم امروز و خبر ورزشی این دو روزنامه را مجرم شناخته و مستحق تخفیف ندانست.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا دادگاه مطبوعات امروز یکشنبه در شعبه 76 کیفری استان تهران و به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی برای رسیدگی به پرونده روزنامه های مردم امروز و خبر ورزشی برگزار شد.\n\nاعضا هیات منصفه مطبوعات در این جلسه روزنامه مردم امروز به اتهام توهین به مقدسات مجرم شناخته و آن را مستحق تخیف ندانستند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷
يکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵

فکرشهر: اعضای هیات منصفه مطبوعات در جلسه رسیدگی به پرونده های مردم امروز و خبر ورزشی این دو روزنامه را مجرم شناخته و مستحق تخفیف ندانست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا دادگاه مطبوعات امروز یکشنبه در شعبه 76 کیفری استان تهران و به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی برای رسیدگی به پرونده روزنامه های مردم امروز و خبر ورزشی برگزار شد.

\n\n

اعضا هیات منصفه مطبوعات در این جلسه روزنامه مردم امروز به اتهام توهین به مقدسات مجرم شناخته و آن را مستحق تخیف ندانستند.

\n\n

همچنین روزنامه خبر ورزشی با شکایت امیر قلعه نویی به اتهام اضرار به غیر، از سوی هایت منصفه مطبوعات مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف شناخته نشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر